Lazer Anverz E-bike helm met (en zonder) NTA-8776 keurmerk

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22825
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

[Berichten over deze helm afgesplitst vanuit diverse topics naar een eigen topic. Stromeur.]

Ik vind het wel een spannende helm. Je kunt hem "open" dragen, met ventilatieopeningen in het bovendeel. En dat deel is ook afsluitbaar via een losse kap die je er overheen kunt doen. Vast prettig op koude winterdagen en bij hevige neerslag, en sexier dan een regenhoesje. Vizier erbij, vind ik echt onmisbaar dus helemaal prima. Alleen die oorstukken lijken me niet prettig, ik zou er denk ik wat claustrofobisch van worden. Maargoed, ik heb deze nooit geprobeerd en als het kouder wordt zal ik mijn oren ook gaan bedekken dus misschien valt het mee. En het is in ieder geval eindelijk weer een NTA 8776 goedgekeurde helm mét vizier, dat vind ik een goeie ontwikkeling.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Ik zou toch niet met zo'n helm willen rondrijden, het oog/oor wil ook wat.
axeldenekamp
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2017, 20:42

Heeft iemand de Lazer Anverz al in zijn bezit en al gebruikt?
De helm is al op verschillende websites te bestellen en op voorraad.
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

axeldenekamp schreef: 16 sep 2017, 16:48 Heeft iemand de Lazer Anverz al in zijn bezit en al gebruikt?
De helm is al op verschillende websites te bestellen en op voorraad.
Niet speed pedelec gecertificeerd?
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Ik heb de Anverz inmiddels besteld.
Hoop donderdag in huis. Er kon niet worden verteld of de aero shell/urban lid er bij zou zitten. Kan momenteel nergens worden besteld ook zover ik kan zien.
2b continued
Juy
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2017, 13:23

@random: laat jij weten hoe de Anverz is?

Ik twijfel tussen die of de Cratoni Commuter. Deze laatste heeft een licht achteraan maar de Anverz oorbescherming wat in de winter zeer welkom is.
Gebruikersavatar
bikeheart
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 jun 2017, 11:46
Locatie: Limburg

Same here! Ook ik twijfel tussen de Commuter en de Anverz. Elke informatie is welkom!
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 aug 2017, 11:22
Locatie: Kesteren
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 14000

Same here! :ay
ST1x 2018 charcoal 983 Wh | Spurcycle | Quadlock | Ergon GP2 | Lupine Rotlicht en een verzameling van Zijp spullen
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Ik heb inmiddels de anverz in bezit.
Vooralsnog tevreden. Zsm testen zodra ik de fiets heb, dan kan ik er meer over zeggen.
De 'optional urban lid' zit er in elk geval standaard bij.
Voor 105€ uiteindelijk, mooie prijs.
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Hallo Random,
Bij wie heb je de Anverz gekocht, want ik ken niemand die deze verkoopt?
Ook zou ik willen weten maatvoering of de Lazer Anverz klopt of valt deze groter / kleiner uit?
Marco
Laatst gewijzigd door Marco Verkerk op 02 okt 2017, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Plaats reactie