Iets tegen het inslikken van vliegen

Gebruikersavatar
Kristoftekent
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 nov 2019, 07:39
Locatie: België

Golvas schreef: 06 apr 2020, 19:02
Bastiaan schreef: 06 apr 2020, 15:55 Je mond dichthouden ;)
Je leert dat wel ! :D
Ik ben hardleers als de pest. :bu:
Stromer ST3 XL matt black
Ochiba
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2020, 11:08
Locatie: Blackpool
Merk SP: Stromer ST1
Km-stand: 10400

In de Caribbean gebruik ik buff’s van Columbia als ik heel de dag aan het vissen ben in de zon.
SPF 50 en hoe gek het ook klinkt wordt de nek en mond er niet warmer door.
Ze zeggen ook dat hun materiaal een bepaalde verkoeling moet geven.
Kan een verkoop praatje zijn naar ik vind dat het prima werkt.

Greetz Ochi
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Is geen verkooppraatje. Je hebt tegenwoordig verschillende types Buffs voor uiteenlopende toepassingen en weersomstandigheden. Ik heb met zo'n SPF zomerbuff voor mijn neus en mond door de Marokkaanse woestijn paard gereden (tegen het zand): werkt perfect en niet te heet. Ik heb een winterbuff onder mijn fietshelm gehad: heel ander materiaal en lekker warm.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Kristoftekent
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 nov 2019, 07:39
Locatie: België

Heb mij een cooler Buff besteld, bedankt voor de tips!
Stromer ST3 XL matt black
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je smaakpapillen zullen je dankbaar zijn :ay

Een insect inslikken is vooral een akelig idee maar daar merk je verder vrij weinig van. Een insect dat eerst nog te pletter vliegt in je mond voordat je 'm doorslikt... zo vies. (En steekbeesten inslikken is levensgevaarlijk.) Iedereen gaat er nu weer last van krijgen tijdens het gouden uurtje voor zonsondergang.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Kristoftekent
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 nov 2019, 07:39
Locatie: België

Stromeur schreef: 06 apr 2020, 23:14 Je smaakpapillen zullen je dankbaar zijn :ay

Een insect inslikken is vooral een akelig idee maar daar merk je verder vrij weinig van. Een insect dat eerst nog te pletter vliegt in je mond voordat je 'm doorslikt... zo vies. (En steekbeesten inslikken is levensgevaarlijk.) Iedereen gaat er nu weer last van krijgen tijdens het gouden uurtje voor zonsondergang.
Inderdaad ;) Ik moet zeggen, ook de UV bescherming voor je nek is een even hard pluspunt, ben huiverig voor verbranden.
Stromer ST3 XL matt black
mrstrom

Gewoon goed kauwen. Allemaal proteïne....
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Niegesbeesten blijven uren "protesteren" in mijn keel voordat ze weg zijn. Op de racefiets heb ik meestal een bidon mee en als er nog genoeg water in zit kan ik wel wat spoelen en kotsen oid. maar meestal en hoop geschraap en geproest heb er geen moeite mee insecten op te eten maar dit is echt :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: ze moeten niet in mijn keel blijven protesteren.... :aq :aq
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Mondkapje kijkt momenteel ook niemand van op......😷
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Van spuwende en hun-neus-zonder-zakdoek-snuitende-wielerterroristen krijg ik het dezer dagen nog nét wat meer op mijn heupen ... :bu:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie