ST3 wachtruimte

pvandep
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2020, 16:18
Locatie: Kempen

Na twee weken wachten mijn ST3 gaan halen bij de FM. Morgen eerste rit wwv met een stromer.
Extra's: lezyne 1300xxl, comfort stuur, plooi slot en fiets tassen.
-Stromer ST3 - zwart - XL - 2020 - 983w - wwv 45km enkel -
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Suc6 en rij rustig. Hier in Nijmegen is het nogal mistig en ik moest met name gisteren erg oppassen, op de dijk rijdend, niet in de Waal te geraken🤨
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Mocht er nog iemand interesse hebben in een nieuwe ST3 Deep green, XL. Er staat er nog eentje bij m'n FM, met een flinke korting! Bij interesse, PM.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
stef9100
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:38

Ik was me dus wat ah oriënteren hier. Mijn voornaamste doel is woon-werkverkeer. Dat is 27 km enkel. Ik denk max 6.000 km / jaar.

Testrit gedaan met ST1, ST3 en Klever speed X. ST3 kwam voor mij als beste naar boven.

De klever speed x was iets comfortabeler maar is mijn inziens iets minder degelijk afgewerkt ( rammelend voorspatbord, minder fijne remmen, oscillerende snelheid bij maximale ondersteuning ).

Op 6 maart als volgt besteld bij Velodome Waasland:

Strömer ST3 sport 983 Wh
Abus vouwslot Bordo Granit X Plus 6500/85
Winterbanden Buba 27.5x2.35
extra Lader CR245

Vermoedelijk tijd tot leveren incl. inschrijving was 2-4 weken.... Hopelijk geen te grote Covid19 invloed...
+/-
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 dec 2019, 20:13

En waarom de st3 verkozen boven de st1? Ik kan er wel een paar bedenken, maar toch benieuwd.
ST3 black, Citroëns: 2cv6 red, cx25 black, ds21 grey, c3 white
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Beter vasthouden van je snelheid is het enige wat ik kan bedenken. :ay
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
stef9100
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:38

Tijdens mijn proefrit had ik een beter gevoel met de ST3. Voor mij had de ST3 beter doseerbare remkracht (dat vind ik qua veiligheid wel belangerijk).An sich vond ik de ST1 een fijne fiets maar was het nog net niet voor als ik dan toch zo'n dure fiets neem. Daarnaast hoop ik dat de iets straffere verlichting me beter zal helpen op het donkere stuk van mijn route
Mr.Blue
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 mar 2020, 12:34
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer
Km-stand: 5700

Begin maart via de leasing van mijn werkgever een ST3 besteld. Volgens de FM zou het hele proces maximaal 3 weken mogen duren. De fiets was gewoon op stock dus was het vooral de administratie die zijn tijd zou nodig hebben. En toen kwam de coronacrisis er aan natuurlijk. Waarschijnlijk ligt dus alles klaar bij de FM tot die terug open gaat. De voorpret begint nu toch wel een beetje te lang te duren naar mijn goesting.
ww: Albertkanaal <> Scheldelaan 33 km op een zwarte ST3 - 983 Wh
stef9100
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:38

Bij mij is mijn fiets ondertussen klaar bij de fietsenmaker. Het is nu nog wachten op de nummerplaat. Zover ik begrijp blijft DIV doorwerken maar zal er wel wat (meer) achterstand zijn...
RickH86
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2020, 17:19
Locatie: Amersfoort

Hoi,

Dank voor alle tips en tricks die ik hier in het forum voorbij zie komen.
Na 2 jaar geregeld even kijken naar SP's heb ik afgelopen Goede Vrijdag toch een ST3 bij de locale dealer geleend om de woon-werkroute te ervaren. Amersfoort-Hilversum a 22km. En dat is erg fijn.

Onder het mom van 'help de locale economie' heb ik nu toch de ST3 Black Sport met blauwe accu en Kinekt gekocht, morgen kan ik er al mee rijden. :cool2:

Groeten, Rick
ST3 Black Sport L 2020
Plaats reactie