Beschermkap controller

Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Stromeur schreef: 24 dec 2019, 11:40 De Benelux Sales Manager en de technische man met wie ik prima contact had
Suggestie: Je kunt ze een kerstgroet brengen via LinkedIn als ze dat hebben en de vraag over de afdekkap stellen. Dat ze weg zijn bij Stromer betekent niet automatisch dat ze alle kennis kwijt zijn en jou niet meer willen spreken en helpen.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hun standpunt was dat de controller gekoeld moet worden door de rijwind. Met name de technische man heeft mij meer dan eens bewezen dat-ie absoluut kennis van zaken had wat Stromers betreft, dus wat hij zei heb ik altijd serieus genomen. Voldoende reden voor mij om dit (destijds) te accepteren als officieel standpunt van Stromer.

Ik ga ze niet opnieuw vragen over producten van hun inmiddels ex-werkgever. Ik vind het niet netjes, noch tegenover hen, noch tegenover Stromer, om ze in die positie te brengen. En forumleden hebben er ook niks aan, want ze werken niet meer bij Stromer.

Er zijn nogal wat personele wijzigingen geweest bij Stromer in het afgelopen jaar. Ik (of iemand anders die bereid is om informatie te delen) heb daar gewoon nieuwe contacten nodig.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Ik heb ook al een nieuwe afdekplaat onder garantie laten vervangen ...... was krom en kon alle lampjes zien branden bovenaan aan de controller, was gelijk een verlichte kerstboom :D

Nu vind ik als dit moet verkoeling hebben ze op een andere manier kunnen oplossen door misschien ergens gaatjes in te maken voor koeling in de afdekplaat onderaan.

Dan kan de afdekplaat mooi één geheel met het frame vormen ,want voor die prijs vind ik dit geen lekkere afwerking..... alles kan beter.
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
DavidvD
Pro
Pro
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 nov 2019, 19:54

Hier nog een kromme openstaande beschermkap. Gekke is dat het me nu pas opvalt? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit niet gezien zou hebben bij vorige schoonmaak beurten en bij aflevering. Blijkbaar vervormt het kunststof over tijd?

Ik kan me niet voorstellen dat dit "as per design" is zo. Volgende week de dealer maar even contacten.
IMG_1827.jpg
IMG_1827.jpg (3.38 MiB) 2962 keer bekeken
IMG_1824.jpg
IMG_1824.jpg (3.15 MiB) 2960 keer bekeken
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Een enkeling heeft ook deze ervaring, maar dit is niet normaal.
Jouw FM moet dit kunnen verhelpen.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Henry schreef: 11 jan 2020, 16:14 Een enkeling
:bj
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Koeling lijkt mij Kwatsj ik heb de hele handel van boven naar beneden dichtgeplakt om te voorkomen dat er water in komt en toch komt er water en erger, dus ook zout water in. Bovendien zit het koellichaam vastgeschroefd aan een kluit aluminium (frame) dit moet voldoende koeling geven zelfs van de zomer geen problemen gehad met te hoge temp. na 45km op S :dwarf:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
SamG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 apr 2019, 11:13
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 15.000

Na de stomer nog eens te kuisen, heb ik ook gemerkt dat mijn afdekplaat krom begon te staan.
Nochtans raar dat dit nu pas gebeurd. :ck:
Mijn stromer staat sinds oktober in rust in de garage.
De schroeven heb ik aangedraaid maar zonder resultaat.
Dus dit weekend eens langs gaan bij de fietsenmaker :ay
ST3 wit, 983 Wh :d3: Woon-werk 55km enkel, Antwerpen-kempen
Erik3
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jul 2019, 16:08

Mijn FM stelde dat dit niet zo hoort, dat het geen kwaad kan maar dat het onder garantie ge maakt wordt als ik langs kom.
Bijlagen
Mijn FM stelde dat dit niet hoorde, geen kwaad kon maar wel in orde gemaakt zal worden als ik weer eens langs kom.
Mijn FM stelde dat dit niet hoorde, geen kwaad kon maar wel in orde gemaakt zal worden als ik weer eens langs kom.
20191126_162840.jpg (2.36 MiB) 2778 keer bekeken
BLACKSTROMER
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 mei 2019, 10:52
Locatie: Waregem Deerlijk

Verhaal koeling en grote spleten klopt niet . Want ons 2 st3 zijn geleverd met perfect aansluitende beschermplaten.
Beide platen zijn nadien kromgetrokken ... vandaag zelf de plaat terug in originele rechte positie gefixt .
m2ss180
Plaats reactie