Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik ben vandaag om 17h45 voorbij Stelimet gereden, maar dat was op een witte ST2. Ik reed richting Hasselt. En ik heb geen andere stromers gezien :mrgreen:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Vandaag een ST5 tegengekomen in St Martems Latem. Ik kreeg een vriedelijke begroeting, alsof ik welkom werd geheten in de familie 😊.
Ik deed natuurlijk het begroetingsritueel terug, zoals een pro! :cool2:
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Tomasj schreef: 19 nov 2019, 21:42 Ik ben vandaag om 17h45 voorbij Stelimet gereden, maar dat was op een witte ST2. Ik reed richting Hasselt. En ik heb geen andere stromers gezien :mrgreen:
Dan is het 5min vroeger geweest en heb jij er 2 gemist. Die ST1 LE richting sluis en ik richting Aperam aan de andere zijde. Als het donker is vallen de ST1X en de ST1 minder op omdat ze niet dat kenmerkende dagrijlicht van een Stromer hebben. :cool2:
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ena1968 schreef: 20 nov 2019, 12:34 Dan is het 5min vroeger geweest en heb jij er 2 gemist. Die ST1 LE richting sluis en ik richting Aperam aan de andere zijde. Als het donker is vallen de ST1X en de ST1 minder op omdat ze niet dat kenmerkende dagrijlicht van een Stromer hebben. :cool2:
Wel grappig dat je 'richting aperam' neerschrijft. Ook al is dat een vrij groot bedrijf, die naam is echt niet zo bekend :lol:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Ik rij vanaf Andelst naar Nijmegen en ga altijd via Ewijk en Beuningen. Dus vanaf brug Herveld-Ewijk de Heemstraweg op, in Beuningen voor de bioscoop rechtsaf op de rotonde, derde rotonde linksaf langs het winkelcentrum, na 300 meter rechtsaf, dan langs het zwembad De Plons, weg volgen tot buiten het dorp en dan het fietspad op richting Lindenholt. Hele fijne route vind ik zelf, fijner dan jouw route over de dijk.
Nou, Jannijm, nu jouw route door Beuningen gereden. Is idd lekker om in het donker te rijden. De dijk tussen de brug bij Ewijk en Weurt is donker en wordt ook bevolkt door honduitlatende wandelaars...... De van Heemstrabaan is niet zo fijn, ook temeer ik het lastig vindt om meer dan 45 op mn omni te rijden op de weg ( ST1, winterbandjes en ouderdom☹). Doch bij Ewijk bij kasteel doddendaal een parallelbaan gevonden. Thxs
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
TomSP
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 247
Lid geworden op: 15 sep 2019, 19:49
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 23276

Gisteren ergens iets na vijven een stukje voor een andere Stromer (ocean?) ST1x gereden op de Horst vanuit Kaatsheuvel richting Tilburg.
Ouder model dan de mijne (geen Supernova achterlampje).

Kort nadat ik ingehaald werd ging hij rechtdoor, waar ik het tunneltje richting Loon op Zand in dook.
10-2019 - 10-2022 Stromer ST1x Ocean - 14417 km
10-2022 - ... Stromer ST3 Pinion Deep Black - 8864km and counting
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vandaag rond 14u45 een vriendelijk teruggroetende man met een zwarte ST3 gekruist op het jaagdpad langs het Albertkanaal, we waren bijna thv het terras van 't Renteniershuis in Viersel ... jij reed richting A'pen, ik reed richting Hert'als.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
vincent1981
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 nov 2019, 07:57

Gisteren kwam ik een meneer op ik vermoed een Stromer in redelijk witte fietskleding (regenpak) tegen bij Lakeveld, onder de A27 door. Ik had je nog geprobeerd te waarschuwen dat het fietspad net daar behoorlijk glad is nu, vanwege de bladerenpulp die er op ligt. Ik weet niet zeker of je het meekreeg. Ik had muziek op staan en dat kreeg ik niet 1-2-3 uit met mijn regenpakje over mijn broek, dus communicatie was lastig. Verder had je behoorlijk de snelheid erin :cool2: . Mooi om te zien dat anderen ook 'mijn' route rijden. We hadden wind tegen en dan kom ik op mijn niet-stromer over het algemeen niet hoger dan 42 km/h. Uiteindelijk raasde jij verder Meerkerk in, maar nam ik de Grote Kanaaldijk richting Gorinchem. Meerkerk vind ikzelf te druk en je mag er maximaal 30 km/h. De Grote Kanaaldijk is ook niet ideaal, vanwege inhalende auto's op het smalle pad overigens. Misschien komen we elkaar vaker tegen en rijden we dan weer even samen...een beetje slip-streamen.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vandaag rond 16u20 een vriendelijk teruggroetende man op een ST2 gekruist t.h.v. Vogelzang / Lenteheide / Engels Kamp in Herentals.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Gisterenmiddag een praatje gedaan met een ST1 LE bezitter op de parking van de Delhaize in Grobbendonk ... zijn SP was 6 maanden oud en had nu 2500 km probleemloze kilometers op de teller.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie