Je maakt wat mee als Stromert

Gebruikersavatar
Juvazee
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mei 2019, 20:19
Locatie: Zetten
Merk SP: Stromer
Km-stand: 7000

mboelis schreef: 03 sep 2019, 21:44 Bij de fietsentalling van de NS je speedpedelec stallen is niet vanzelfsprekend.
Vreemd ik zet mijn fiets al maanden in de fietsenstalling bij Ede-Wageningen daar kun je met OV-chipkaart naar binnen en de eerste 24 uur gratis staan. Er zijn plekken voor fietsen met een breed stuur waar je hem gewoon op de standaard zet.
ST3 2019, Deep Black, Sport L, BQ983, Kinect, Cratoni Vigor, reisafstand 32km v.v.
Roelof89
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2019, 13:16

Wat een futuristisch voertuig komt daar voorbij gereden ja :lol: . Komt zo uit een film. Even research gedaan en volgens deze site https://elektrische-steps.com/openbare-weg/regels/ inderdaad nog niet legaal (als het in dezelfde categorie valt dan).

Verder eens met Peulders dat ook onze mede fietsers af en toe voor gevaar zorgen en een cursus kunnen gebruiken..
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Moeders wil een TV programma zien wat ik niet wil zien. Dan zoek je iets om de tijd mee te doden.
knippen en scheren
knippen en scheren
IMG_6811.JPG (2.15 MiB) 3119 keer bekeken
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Knippen en scheren is bij plaatsing onder een ST3 of ST5 niet nodig.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Hij zocht wat om de tijd mee te doden .. wie zoekt, die vindt 😎
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Nou...

Ritje met de wind in de rug, SeatPost staat eindelijk lekker ingesteld, voelt goed qua houding...

Er staat zonder moeite 46km/u op de Omni, ik heb er zin in...

.. en dan schiet er opeens een konijntje over de straat, steekt het bromfietspad over vlak voor m'n wielen. Een harde bonk.


Ik ben niet gevallen en kon gewoon doorrijden, maar heb toch de hele rit geen fijn gevoel meer gehad.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

In B Limburg maak je meer kans om een everzwijn te bonken dan 'n konijn... :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Waarom heb ik nu het beeld van Obelix die met z'n buik tegen een everzwijn 'bonkt' ? :P
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zijn inderdaad rotsituaties! Bij mij duurt dat ook altijd een tijdje voordat ik dan weer lekker op mijn fiets zit.

Ik had vanochtend ook een lekkere: groot kruispunt in Eindhoven boven de Kennedylaan:
situatie.jpg
situatie.jpg (568.28 KiB) 2747 keer bekeken
Mijn verkeerslicht springt op groen, dus ik ga flink op de trappers. Aan de overkant van het viaduct fiets je dan zo'n 35-40. Daarbij kijk ik voornamelijk naar rechts, omdat ik fietsers die van rechts komen voorrang moet geven (en omdat er normaal niemand van links komt).

Vanochtend kwam er dus een brommertje vol gas van links en zonder mij voorrang te geven. Ik zag hem op het laatste moment en kon nog net vol in de ankers, anders hadden we een pijnlijke les in de wetten van Newton gehad.

Blijkbaar ben ik teveel gefocust op de richting die ik voorrang moet verlenen en te weinig gefocust of ik wel voorrang krijg van anderen :ck:
Was een weinig subtiele opfriscursus :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Ik heb op de eerste km van mijn eerste ww met mijn st3 ook een dier (egel of rat, het was donker) aangereden.
Het gevoel was dubbelzinnig: jammer voor het dier, maar zeer gelukkig met de stabiliteit van de fiets. Ik heb het nauwelijks gevoeld en ben er zeker van dat met mijn racefiets dit een heel gevaarlijke situatie zou geweest zijn. Die st3 rijdt als een tank, maar dan een heel snelle😜)
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Plaats reactie