FW 4.2.1.8

Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Mark78 schreef: 22 okt 2019, 12:22 Horn as alarm system (switch on/off in the Menu -> Settings -> Alarm)

Hah, waarom was dit er eigenlijk nog niet?
Bij mij staat hij aan, maar ik hoor niks als ik zeg dat ie gestolen is ??
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Deze voormiddag bij thuiskomst de ST2 aangezet op een plaats waar ie voldoende bereik heeft, uurtje nadien gaan kijken : de update stond klaar voor installatie ... de installatie van de update en de testrit (kleine 60 km) zijn prima verlopen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Geen problemen
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Gister ook de FW update 4.2.1.8 voor de ST3 binnen; bij de eerste keer opstarten een rood uitroep teken in het update icoontje op de Omni. Onder instellingen in de Omni gekeken en kwam daar de fout melding 210208 tegen, waar nog niet zo veel van bekend is. :shock:
De fiets hing overigens niet aan de lader. De boel maar uitgezet en opnieuw opgestart en daarna was de foutmelding gelukkig verdwenen en de FW geïnstalleerd. Ik zal eens kijken of ik het service menu nog in kom, om te zien wat daar nu staat.
Fout melding 210208.jpeg
Fout melding 210208.jpeg (31.1 KiB) 3178 keer bekeken
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas schreef: 23 okt 2019, 19:44 Deze voormiddag bij thuiskomst de ST2 aangezet op een plaats waar ie voldoende bereik heeft, uurtje nadien gaan kijken : de update stond klaar voor installatie ... de installatie van de update en de testrit (kleine 60 km) zijn prima verlopen.
Het servicemenu is zonder meer toegankelijk ... wie errorcodes in het servicemenu heeft staan neemt daar best een foto van, errorcodes zijn verdwenen na het installeren van deze update !
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Mark78 schreef: ↑
Horn as alarm system (switch on/off in the Menu -> Settings -> Alarm)

Hah, waarom was dit er eigenlijk nog niet?
Bij mij staat hij aan, maar ik hoor niks als ik zeg dat ie gestolen is ??
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

heb iemand anders gehoord waar hij begon met toeteren zodra hij weg reed zonder telefoon mee. Dan kicked het 'seamless lock' in om hem op 'lock' stand te zetten, en als de fiets dan daadwerkelijk beweegt / aan het rijden is dan gaat het alarm blijkbaar af.

Er zit - dus blijkbaar, not sure - een verschil tussen de fiets die denkt dat hij gestolen wordt, en jij die in de app op het knopje drukt dat ie gestolen is.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ik merk dat het heel lang duurt om de ST3 met de nieuwe firmware uit te schakelen. Ik dacht die klacht ooit nog eens gehoord te hebben. Na enige tijd wachten zegt ie onderaan het schermpje dan toch 'shutting down' en daarna gaat het licht uit. Zou dit een probleem zijn?
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

ja, ik merk ook wel een enorme vertraging van het lock scherm op.
Waar ik voor de update mijn pin code ingaf zoals op mijn gsm kan dit nu absoluut niet meer. Hij hapert, ik moet super traag ingeven, soms registreert hij een touch niet... Dus nu moet ik mijn code ingeven a rato van 1 cijfer per 2 seconden ipv 2 cijfers per seconde.

Verder merk ik ook dat de lock functie van het wiel nu veel krachtiger is dan vroeger, maar dat kan mijn gedacht zijn (of de nieuw conti's die weigeren te slippen) en is ook geen enkel probleem, integendeel.

Voor de rest geen problemen gemerkt.
ST3 black 983wh
mrstrom

Tarantino schreef: 25 okt 2019, 00:19 Mark78 schreef: ↑
Horn as alarm system (switch on/off in the Menu -> Settings -> Alarm)

Hah, waarom was dit er eigenlijk nog niet?
Bij mij staat hij aan, maar ik hoor niks als ik zeg dat ie gestolen is ??
Als mijne gewoon uit is en ik hang hem in de takels om de ketting te smeren, gaat het alarm af. Niet als hij gewoon hangt, maar als ik de trappers ga bewegen om te schakelen. De lamp knippert dan en de claxon gaat af. Weet niet of dit door de nieuwe software komt. Het is geen seamless ride, die heb ik uitstaan, werkt niet prettig vind ik.
Plaats reactie