Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Sobat schreef: 18 mei 2019, 08:33 De politieagent speelde “advocaat van de duivel” tijdens ons gesprek en dat maakte voor mij een hoop duidelijk over ons rechtssysteem.
:bh:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Niet op de Stromer, dus niet echt on-topic, maar dit is mij gisteren gebeurd op de A50.

Kop-staart-botsing tussen 3 voertuigen en ik zat ertussen. Hoewel ik van geluk mag spreken over de afloop voel ik me niet zo best vandaag. Alles doet pijn, mijn front zit onder de blauwe plekken van de autogordel, ik heb een pijnlijk gezicht, gebit, neus en ademhalingsklachten van de airbag, barstende koppijn en algehele malaise. (En mijn vakantie gaat niet door, ik zou vandaag vertrekken.) Ik was onderweg naar een pension met mijn hond, die zat gelukkig goed vast en is in orde.

Ik geloof dat stil staan na een ongeval op de linker rijbaan op een 6-baans snelweg terwijl de vroege vrijdagmiddagspits net start één van de engste dingen is die ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik ben de man van Rijkswaterstaat, die daar toevallig ook reed en binnen 2 minuten ter plaatse was, die de weg heeft afgezet met zijn voertuig, een kruis boven de rijbaan heeft laten zetten en de takelwagen heeft besteld eindeloos dankbaar voor zijn rust en daadkracht.

20190517_150902.jpg
20190517_150902.jpg (186.3 KiB) 2969 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Klinkt als afraden van aangifte doen door de agent.
Gevolg is dat herhaalde overtredingen van de dader niet inzichtelijk worden.

Zeer kwalijk en zal de dader als een geruststelling ervaren.
Zeer naar voor jou als slachtoffer.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Tjemigdepemig wat een week...

Wat zal dat een impact hebben op je lichaam zo’n dreun van voor en achter.
Ik hoop dat je snel weer over de schrik heen bent en weer snel opknap.
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Stromend schreef: 18 mei 2019, 13:13 Klinkt als afraden van aangifte doen door de agent.
Gevolg is dat herhaalde overtredingen van de dader niet inzichtelijk worden.

Zeer kwalijk en zal de dader als een geruststelling ervaren.
Zeer naar voor jou als slachtoffer.
De agent heeft mij overtuigd van de zin en onzin van het doen van aangifte in mijn geval.
De politie heeft andere prioriteiten en daarvan ook nog eens stapels van weg te werken. Mijn geval had ergens onderaan de stapel van stapel 500 komen te liggen.
Doorrijden na aanrijding had ook geen kans omdat dader binnen 24 uur wilde meewerken aan nette afhandeling (na huisbezoek politie).
Opzettelijk aanrijden is haar woord tegen mijn woord. Filmpje zou in mijn voordeel -kunnen- zijn.
Blijft alleen de schade over. Deze wordt netjes afgehandeld en that’s it.

Natuurlijk kan ik met mijn verhaal naar een advocaat gaan en voor 99% mijn gelijk halen. Maar heb ik daar zij in? Je mag 1 keer raden...

Nu op dit moment ben ik alleen maar heel erg blij dat ikzelf geen letsel heb!
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 18 mei 2019, 13:09 voel ik me niet zo best vandaag
Jawatte ! ... je zou je voor minder niet zo best voelen ... :shock:

Spoedig herstel en een vlotte afhandeling gewenst ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wat een week inderdaad. Ook jij sterkte Sylvia! Dit zijn nare dingen, in alle opzichten. En dan ook nog je vakantie weg :dwarf:

Succes allemaal met de afhandeling!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Stromeur schreef: 18 mei 2019, 13:09 Hoewel ik van geluk mag spreken over de afloop voel ik me niet zo best vandaag. Alles doet pijn, mijn front zit onder de blauwe plekken van de autogordel, ik heb een pijnlijk gezicht, gebit, neus en ademhalingsklachten van de airbag, barstende koppijn en algehele malaise. (En mijn vakantie gaat niet door, ik zou vandaag vertrekken.) Ik was onderweg naar een pension met mijn hond, die zat gelukkig goed vast en is in orde.
Pfff ... dan heb ik niets te klagen met mijn arm. Tjonge ... dat zul je wel even last van hebben. Heel veel sterkte, Sylvia!
Ben blij dat de hond het goed maakt.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Sterkte Sylvia!
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Aww Sylvia, veel beterschap, hou je maar effe rustig dan en herstel snel. Superjammer van de vakantie, heb zelf ook ooit zoiets voorgehad. Enorm balen. Maar! Nu de auto er even niet is: misschien zodra je je weer goed voelt weer wat meer stromeren? :)
Plaats reactie