extra batterij op drager

Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Verhuren is inderdaad ook een leuke optie. Had ik het toevallig gister nog over met iemand.

Beetje offtopic maar tussen de bedrijven door heb ik ook een kapje voor de accu gemaakt.

https://www.vanzijptechniek.nl/product/ ... er-bottom/
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Hulde voor dat kapje, Jroen! Zelfs de bekabeling hoeft niet los van de connector.
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Jroen schreef: 12 mei 2019, 14:44 Verhuren is inderdaad ook een leuke optie. Had ik het toevallig gister nog over met iemand.
Hou dan wel even rekening met aansprakelijkheid en verzekering als er iets met die accu gebeurt. Ik weet niet wat de juridische consequenties zullen zijn, maar dat weet je beter vooraf dan wanneer de poep de ventilator raakt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Jroen schreef: 12 mei 2019, 14:44 Verhuren is inderdaad ook een leuke optie. Had ik het toevallig gister nog over met iemand.

Beetje offtopic maar tussen de bedrijven door heb ik ook een kapje voor de accu gemaakt.

https://www.vanzijptechniek.nl/product/ ... er-bottom/
Supervet! Hoop nooit nodig....
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 12 mei 2019, 16:48
Jroen schreef: 12 mei 2019, 14:44 Verhuren is inderdaad ook een leuke optie. Had ik het toevallig gister nog over met iemand.
Hou dan wel even rekening met aansprakelijkheid en verzekering als er iets met die accu gebeurt. Ik weet niet wat de juridische consequenties zullen zijn, maar dat weet je beter vooraf dan wanneer de poep de ventilator raakt.
Zat ik ook al aan te denken. Alle keren dat we hier van iemand lazen dat-ie zo'n kapje nodig had, was het omdat de accu was gevallen. Met een 3D geprint kapje kunnen mensen weer verder, maar wel met een accu die potentieel gevaarlijk is geworden door de klap. ("Moet kunnen bladiebla"-ingeschat door eigenaren van zo'n accu die menen te kunnen beoordelen dat het veilig is, terwijl ze dat onmogelijk kunnen zonder de juiste apparatuur en kennis.)

Je levert waar mensen om vragen, dat snap ik, maar ik zou wel even uitzoeken wat de juridische consequenties zijn als een accu met een onofficiële mod (want daar hebben we het over) het begeeft en er komt narigheid van.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Hé, Stromeur, je reageert op een andere discussie (maar je punt is nog steeds terecht :D ): ging om verhuren, niet over het kapje.
Laatst gewijzigd door pvg op 12 mei 2019, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Jroen schreef: 12 mei 2019, 12:30 ... en komt op de racktime mount ...
Ik weet niet of de standaard drager, op bv een ST5, ook gaat werken met je jouw oplossing; (is dat een racktime?) zo ja dan is er interesse; de prijs is wel nog een serieuze drempel.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

pvg schreef: 12 mei 2019, 17:17 Hé, Stromeur, je reageert op een andere discussie (maar je punt is nog steeds terecht :D ): ging om verhuren, niet over het kapje.
Inderdaad :mrgreen:

2e keer in 2 dagen... Stromeur heeft of teveel aan haar hoofd of ze begint haar scherpte te verliezen ;p
(FreddyH bukt even om een klap te ontwijken)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

FreddyH schreef: 12 mei 2019, 18:18
pvg schreef: 12 mei 2019, 17:17 Hé, Stromeur, je reageert op een andere discussie (maar je punt is nog steeds terecht :D ): ging om verhuren, niet over het kapje.
Inderdaad :mrgreen:

2e keer in 2 dagen... Stromeur heeft of teveel aan haar hoofd of ze begint haar scherpte te verliezen ;p
(FreddyH bukt even om een klap te ontwijken)
Volgens mij letten jullie niet op:
pvg schreef: 12 mei 2019, 13:41 Weer goed bezig Jroen! Ik denk dat die prijs wel een drempel is: er zullen maar enkele stromeraars zijn die regelmatig 2 accus nodig hebben. Maar er zijn misschien wel stromeraars die incidenteel een langere rit/tour maken (fietsvakantie?) en dan graag een 2e accu meenemen. Misschien is verhuur iets (evt incl een blauwtje)?
Imho stromeur reageert op pvg en is zij niet degene die van subject verandert...
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

jjj schreef: Imho stromeur reageert op pvg en is zij niet degene die van subject verandert...
Dan is haar manier van quoten voor verbetering vatbaar. :geek:
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Plaats reactie