Wat wordt de introductie in 2020?
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Wellicht al ergens beschreven, maar wat is de Stromer redenatie achter die rare open accudeur?
Zijn ze trouwens op geen enkele wijze rechtstreeks te benaderen? Zou graag een objectieve review willen geven en de verbeterpunten aangeven. Hoe meer gebruikers dat doen, hoe beter zou ik denken.
Zijn ze trouwens op geen enkele wijze rechtstreeks te benaderen? Zou graag een objectieve review willen geven en de verbeterpunten aangeven. Hoe meer gebruikers dat doen, hoe beter zou ik denken.
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Ja, maar das geen garantie. Bijzonder dat een bedrijf zo halstarrig NIET met hun eindgebruiker wenst te communiceren.
Zelfs (het in mijn ogen dictatoriale) Specialized is te bereiken.
Zelfs (het in mijn ogen dictatoriale) Specialized is te bereiken.
Als je via de dealer gaat communiceren heb je helaas geen enkele zekerheid dat je boodschap de bestemming zal bereiken.
Via de app kan het ook : app openen -> mijn rekening -> contact.
Via de app kan het ook : app openen -> mijn rekening -> contact.
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Helemaal met Daniel1975 eens. Ik denk dat het een "gemiste kans" is voor bedrijven zoals Stromer. Als je laat zien dat je naar jouw klanten wilt luisteren, zullen die eerder geneigd zijn om klant te blijven. Daarnaast is echte terugkoppeling (echte ervaring van gebruikers, hoe gebruikers je product beleven) zeer waardevol.
Witte ST3 van maart 2019
Als het accu vak dicht is zou een dief je accu vak kunnen open breken om de accu te stelen. Die is er dan niet maar uw fiets is wel beschadigd. Als het accu vak open is zal hij niet de moeite doen om uw fiets te beschadigen. Of het verder praktisch is is wat anders.Daniel1975 schreef: ↑28 apr 2019, 07:43 Wellicht al ergens beschreven, maar wat is de Stromer redenatie achter die rare open accudeur?
Zijn ze trouwens op geen enkele wijze rechtstreeks te benaderen? Zou graag een objectieve review willen geven en de verbeterpunten aangeven. Hoe meer gebruikers dat doen, hoe beter zou ik denken.
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Laat de gebruiker dan de mogelijkheid om het vak open te laten staan ipv verplichting.
Iemand nog een beter argument?
Iemand nog een beter argument?
Volledig mee eens.Daniel1975 schreef: ↑28 apr 2019, 10:56 Laat de gebruiker dan de mogelijkheid om het vak open te laten staan ipv verplichting.
Iemand nog een beter argument?
Zou mooi zijn. Je portemonnee neem je mee als je weg gaat uit huis en je voordeur en de ramen gaan wagenwijd open en kun je niet meer sluiten. Hetzelfde geldt voor je auto: jij en de passagiers zijn uitgestapt en de deuren gaan niet meer dicht. Niks in de achterbak, hup achterbak en motorkap wagenwijd open. We hebben niks te verbergen, er valt niks te halen!
Terug naar de Stromer. Een regenbuitje of beter, een Zwitsers sneeuwbuitje er overheen en we hebben een kortsluiting van jewelste. Stromer heeft net het probleem van een paar waterdruppels in het accuvak met de ST2 gefixt (via krimpkousjes) en ze doen dit...
Ik snap niet dat Stromer niet in de gaten heeft dat ze hier de plank volledig mis slaat.
Terug naar de Stromer. Een regenbuitje of beter, een Zwitsers sneeuwbuitje er overheen en we hebben een kortsluiting van jewelste. Stromer heeft net het probleem van een paar waterdruppels in het accuvak met de ST2 gefixt (via krimpkousjes) en ze doen dit...
Ik snap niet dat Stromer niet in de gaten heeft dat ze hier de plank volledig mis slaat.
Witte ST3 van maart 2019