Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Welkom Kim, veel veilig rijplezier aan allebei.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Peter1971 schreef: 12 apr 2019, 20:33 Dag allemaal, ik ben Peter. Sinds deze week de trotse bezitter van mijn ST2S. Fijn dat er dit Stromer forum is, ik heb hier al heel wat nuttige en leuke dingen gelezen. :cool2:
Welkom Peter en leuk nog een ST2S erbij, dat moet een mooie start zijn deze uitvoering; de meesten halen nu een ST3 of ST5.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Peter1971
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2019, 13:12
Locatie: Oudsbergen

Dank je J3R. Het is een tweedehandsje van bij de plaatselijke dealer. 2200 km op de teller en ziet er als nieuw uit. Morgen de eerste keer ermee naar het werk (20 km enkel).
ST2 S
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

De dag begint koud, maar de temperatuur stijgt in de middag naar een aangenaam temperatuurtje. De wind komt morgen gelukkig niet meer uit het Noorden of Noordoosten.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

J3R schreef: 14 apr 2019, 09:39
Peter1971 schreef: 12 apr 2019, 20:33 Dag allemaal, ik ben Peter. Sinds deze week de trotse bezitter van mijn ST2S. Fijn dat er dit Stromer forum is, ik heb hier al heel wat nuttige en leuke dingen gelezen. :cool2:
Welkom Peter en leuk nog een ST2S erbij, dat moet een mooie start zijn deze uitvoering; de meesten halen nu een ST3 of ST5.
Inderdaad leuk om weer iemand met een verse Es langs te zien komen. Ik heb 'm ook en vind het een beul van een Stromer, nog geen plannen om hem alweer in te ruilen. :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Steffz1
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2019, 10:07

Hellow,

Mijn naam is Stef (Stephan in feite) en ben nieuw op het forum. Woonachtig in het mooie hageland in Belgisch Brabant - Scherpenheuvel.

Ik ben steeds voorstander geweest om me efficiënt naar het werk te verplaatsen. Gestart met de motor om zo door de file te verplaatsen tot het moment dat ik een bedrijfswagen kreeg.
Nu dat ik een bedrijfswagen heb verplaats ik me toch regelmatig met een gepimpte 45 km/u CUBE 29 inch MTB Ebike - Hpa reaction 500 watt Bosch CX performance line. Ik doe de verplaatsing met de fiets omdat ik eenvoudig files haat en omdat je gewoon veel relaxer na een dagje werken thuiskomt. Daarnaast is het ook nog eens nuttig voor mijn fietstraining. Met mijn Cube haal ik momenteel max 34.1 km / u gemiddeld over 45 km (dubbel 90 a 92 km afhankelijk de route) maar dan trap ik me wel bijna dood hahaa :cool2:

Momenteel kan of wens ik me bvb geen Stromer ST3 aan te schaffen ... ik wacht op de dag dat ik een bike leasing via het werk kan aangaan en dan denk ik er zelfs aan om de bedrijfswagen bye bye te zeggen.

Ik hoop hier veel te leren en op deze manier later de juiste keuzes te maken.

Ik zit ook op Strava (zoals vele blijkbaar)

mvg

Stef (Stephan)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Alvast welkom op 't forum Stef.
Wat die ST3 betreft, ik kan je aanraden om er NIET op te gaan proefrijden! Achteraf vat je nog slecht de slaap en zal het door je hoofd blijven spoken! :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Free2be schreef: 15 apr 2019, 19:29 Alvast welkom op 't forum Stef.
Wat die ST3 betreft, ik kan je aanraden om er NIET op te gaan proefrijden! Achteraf vat je nog slecht de slaap en zal het door je hoofd blijven spoken! :mrgreen:
Klopt helemaal. Het wachten op de fiets is ondraaglijk.
ST3 black 983wh
Poetie
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2019, 19:50

Hallo

Ik ben nieuw hier.
Mijn Stromer ST3 is besteld bij de FM.
Levering voorzien eerste weken van Juli, dan nog even alle papieren inorde maken en normaal gezien ophalen eind Juli/begin Augustus.
Nog even wachten dus, maar kijk er enorm naar uit om mijn woon - werkverkeer af te leggen met mijn Stromer.
Afstand naar het werk in Roeselare is 23 km enkel.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Welkom op dit leerrijk forum en proficiat met je aanschaf, Poeti! :ay
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie