Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tomasj schreef: 11 apr 2019, 21:05
Lune de Fiel schreef: 11 apr 2019, 16:58 2) Kunnen we trailers installeren (om in winkels te winkelen) zoals deze twee websites: Thule / Trixie /Burley : (met ST5?)
Het is jammer dat de ST5 niet eens is uitgerust met een bagagerek, maar het is optioneel verkrijgbaar volgens de lijst met accessoires die je hebt opgegeven
Je kon een trailer installeren op de ST2. Ik vermoed dat dat ook op de ST3 en ST5 mogelijk is.
Dit is inderdaad mogelijk. Je kunt een originele Stromer Trailer Plate Kit voor de ST3 en de ST5 bestellen bij je Stromer dealer. Vraag wel (bijvoorbeeld bij je dealer) na wat de wetgeving voor trailers achter Speed Pedelecs is voor jouw land.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lune de Fiel schreef: 11 apr 2019, 16:58 Ik vind dit forum geweldig en wil mijn excuses aanbieden voor mijn Nederlander, wat niet zo goed is.
Geen probleem! Je bericht is prima leesbaar :bf: Welkom!
Lune de Fiel schreef: 11 apr 2019, 16:58 Zelfs als het een ST-6 is in 2020 (ik maak een grapje, maar het is niet mogelijk?)
Er zal zeker ooit een opvolger komen voor de ST5. Maar wanneer? Voor dit jaar heeft Stromer een Relaunch editie van de ST1 gepland.

In september 2019 is Eurobike in Friedrichshafen. Dat is meestal het moment waarop fabrikanten, en ook Stromer, een preview geven op hun nieuwe modellen voor het jaar erna. Misschien kun je de Stromer stand op deze beurs bezoeken? Het is immers vlakbij de Zwitserse grens. En anders zullen er tijdens en na Eurobike voldoende anderen zijn die de nieuwe informatie van Stromer online zullen delen.
Lune de Fiel schreef: 11 apr 2019, 16:58 Het is bijna jammer dat Stromer geen helmen, accessoires of kleding maakt met zijn merk. Het is marketing, het is vaak een ander bedrijf dat produceert, maar fans vinden het over het algemeen leuk.
Stromer heeft wel wat kleding in het assortiment, T-shirts, hoodies, dat soort zaken, maar het is niet heel veel. Je kunt hier het beste eens naar vragen bij een Stromer dealer in jouw regio.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Van harte welkom aan de nieuwkomers! Jullie gaan alvast veel fietsplezier tegenmoet! :cool2:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Peter1971
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2019, 13:12
Locatie: Oudsbergen

Dag allemaal, ik ben Peter. Sinds deze week de trotse bezitter van mijn ST2S. Fijn dat er dit Stromer forum is, ik heb hier al heel wat nuttige en leuke dingen gelezen. :cool2:
ST2 S
Hein 1969
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 35
Lid geworden op: 04 mar 2019, 17:10
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer ST5

Zal me ook eventjes voorstellen.
Enkele weken geleden begon mijn vrouw over de ww afstand. In de winter doet ze dat met de trein, als het weer een beetje meezit zou ze dat graag met de fiets doen. Enige probleem is de afstand, Herent-Sint Niklaas (63km enkel) doe je niet zomaar eventjes met de gewone fiets. Wij zijn dan maar op enkele plaatsen wat info gaan verzamelen, en kregen bij een lokale fietsenhandelaar de nodige tijd om met een tweedehandse (1 jaar oude) ST1X proef te rijden. Na de nodige km met de fiets te hebben gereden besloot mijn vrouw de fiets te houden, alleen de batterij hebben we laten vervangen door een blauw exemplaar i.v.m. de te overbruggen afstand. Ondertussen was mijn oog gevallen op een nieuw exemplaar ST2S die bij dezelfde fietsenhandelaar te koop stond met de nodige korting. Die heb ik dan maar voor mijzelf aangeschaft :lol: ;p
Vanaf nu kan je dus geregeld een oranje ST1X tegenkomen. Heerlijk rijden (vanaf Herent tot Temse bijna uitsluitend langs het water).
Stromer ST2S 2019
Stromer ST5 2021
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

En jou hoeven we niet op de grijze Es verwachten? :bn:
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Welkom Hein en zo te lezen, is thuis blijven soms nog de goedkoopste oplossing!!
Alvast samen veel fietsplezier met jullie puike aanwinst!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Hein 1969
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 35
Lid geworden op: 04 mar 2019, 17:10
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer ST5

Henry schreef: 13 apr 2019, 11:51 En jou hoeven we niet op de grijze Es verwachten? :bn:
Oh jawel, ik rijd haar af en toe tegemoed. In stand 2 en niet aan 40km/u weliswaar.
Free2be schreef: 13 apr 2019, 12:41 Welkom Hein en zo te lezen, is thuis blijven soms nog de goedkoopste oplossing!!
Alvast samen veel fietsplezier met jullie puike aanwinst!
Merciekes!!! Zal er niet aan mankeren. :cool2:
Stromer ST2S 2019
Stromer ST5 2021
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

@ Peter en Hein...veel veilig rijplezier gewenst.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
KDS
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 apr 2019, 21:12

Hallo, Ook ik zal mezelf even netje voorstellen.

ik ben kim 42 jaar oud en kom uit huissen . ik rij ongeveer 15000 km per jaar op mijn racefiets .Daarbij rijdt ik 3 a 4 keer in de week woon werk op mijn racer. Dus 1 a 2 keer in de week met de auto. IPV de auto ga ik nu met de Stromer!!! Mijn woon werk is 32 km enkele reis Huissen naar apeldoorn. De andere 3 dagen zal mijn vriendin op de Stromer naar haar werk gaan van Huissen naar papendal arnhem. 15 km enkele reis.

Ik lees sinds ongeveer 2 maanden mee hier op het forum omdat ik een stromer wilde kopen.
Veel informatie gevonden en een hoop vragen zijn voor mij beantwoord.

We hebben Test gereden op de Stromer ST3 bij Snelbander in Arnhem en natuurlijk meteen verkocht. :d3:

Gelukkig hadden ze onze maat op voorraad en konden we de fiets de volgende dag al meteen ophalen.
Echt een topzaak met topservice en vakmensen. :cool2:
Plaats reactie