Aftellen begonnen.......

leohj
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2018, 18:28
Locatie: gent
Merk SP: st5
Km-stand: 3000

Lucky you - ik heb in mei 2018 besteld en misschien feb.2019 geleverd - geniet ervan .
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Zo lang de levertijd voor een ST5?
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Nou helaas, week 45 is voorbij en geen st5......zou eerst september worden, weet het niet meer hoor....volgende week maar weer bellen :aq
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

leohj schreef: 09 nov 2018, 11:04 Lucky you - ik heb in mei 2018 besteld en misschien feb.2019 geleverd - geniet ervan .
Dit meen je niet..........ik heb eind juni de orderbevestiging getekend......eerst werd begin september(zou hem mee met vakantie nemen) toegezegd en na mijn vakantie, begin oktober zou het week 45 worden dit is twee weken geleden nog per mail bevestigd al wat er was, vanmorgen geen st5 in de zaak blij dat ik de inruil vastgelegd heb, staat inmiddels weer 2500km meer bijgeteld blokken en drivetrain zijn al weer aardig op weg voor vervanging.
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken als wij zo met onze klanten omgaan houden we er weinig meer over :bc :bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De levertijd zal mede afhangen van wat een dealer al bij Stromer in pre-order had staan.

Ik vraag me ook af wat Stromer aan ST5 bestellingen had geforecast, maar mogelijk zaten ze te laag. Ik sta namelijk echt paf van hoeveel ST5 rijders we al op het forum hebben. (Als je dit vergelijkt met het vorige peperdure vlaggenschip, de ST2 S, voordat die werd afgeprijsd: die zag je echt nauwelijks.)

Tot slot zal meespelen dat er, hoewel het zoetjesaan begint aan te trekken, in dit hooggeprijsde segment nog maar nauwelijks waardige alternatieven te vinden zijn. Veel mensen noemen Klever, maar die hebben een design waar je van moet houden - doe ik persoonlijk niet (ik zal maar niet hardop zeggen waar het frame van de X-Speed mij aan doet denken) -, en ook de X-Speed heeft helaas ook pijnlijk wat kinderziektes/opstartproblemen + de accucapaciteit voldoet gewoon niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Stromeur schreef: 10 nov 2018, 20:43 De levertijd zal mede afhangen van wat een dealer al bij Stromer in pre-order had staan.

Ik vraag me ook af wat Stromer aan ST5 bestellingen had geforecast, maar mogelijk zaten ze te laag. Ik sta namelijk echt paf van hoeveel ST5 rijders we al op het forum hebben. (Als je dit vergelijkt met het vorige vlaggenschip, de ST2 S, voordat die werd afgeprijsd: die zag je echt nauwelijks.)
Dat zal gerust, maar maak dan geen afspraak ik voelde de bui al aankomen er was namelijk nog niet gebeld.....
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mee eens hoor. De toezeggingen van Stromer aan dealers m.b.t. levertijd zijn het hele jaar door al prut. Zeker met de ST2-leveringen was het gedurende het hoogseizoen 2018 een complete puinhoop. Anders kan ik het helaas ook niet omschrijven. Niet alleen klanten, maar ook veel Stromer dealers zijn hier heel keihard de dupe van geworden.

Ik heb wel de indruk dat Stromer in de loop van dit najaar weer iets beter in control is gekomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Mijn dealer heeft ca 50 st2-en op voorraad staan, voor een groot deel veroorzaakt door de late leveringen.
De leveringen van Stromer zijn echt genant, italiaanse toestanden.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Inmiddels is week 47 ten einde....nog niets bekend over de levering............. :bh:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Dat is echt wel balen, been there, done that. Ik heb ook bijna drie maanden langer dan initieel voorzien dienen te wachten op mijn fiets begin dit jaar.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie