ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Waarom per pb?
Ik vind dat gedoe eigenlijk hinderlijker dan die vermeende reclame.
Stromerschierig
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 apr 2018, 00:01

bericht gekregen van leverancier
verwachte levertermijn ten laatste 2de week oktober
:cool2:
stromer st2 black :dwarf: keuze veranderd naar de st3 launch edition, bestelling doorgegeven me happy :mrgreen: :ay nu afwachten :cool2:
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Daniel1975 schreef: 31 aug 2018, 17:26 Waarom per pb?
Ik vind dat gedoe eigenlijk hinderlijker dan die vermeende reclame.
Dat maakt het spannend, net als Sinterklaas, de paashaas en de tandenfee. 😉
Mij lijkt ook transparantie het beste
Maar het lijkt erop dat dealers het ook niet weten en het dus een kwestie is van afwachten. Of ongeduld van degene in de wachtrij. Dat laatste gaat in ieder geval voor mij persoonlijk op.
Ik wil zsm op mijn st3 rijden en mijn ouwe fiets inleveren.
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gisteren een informatief rondje gedaan in Geleen, Roger Wijnen, lijkt me een prima dealer met 'n goede service.
Geïnformeerd naar de beschikbaarheid tot bestellen van 'n ST3 Launch Editon, volgens de zaakvoerder, zouden ze er geen meer hebben in mijn maat, L, maar hij zou dinsdag bij Stromer informeren of er nog een mogelijkheid was..
Er werd verder een gratis dag testrit aangeboden om de ST2 te testen, dit dient via hun website ingepland te worden..
Verder werd me gewezen, mocht ik enkel recreatief willen fietsen, misschien toch 'n 25km/h te overwegen viel..twijfels!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
KoenG
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2018, 16:17
Locatie: West-Vlaanderen

Hallo,

mede dankzij jullie bevindingen en inzichten, waarvoor dank, heb ik een ST3 XL (22") deep black met accu 983w besteld.

Orderbevestiging vermeldt levering eind januari 2019. De LTE was reeds niet meer beschikbaar.

Hopelijk wordt het niet wachten op de klokken uit Rome... ;)
Picco
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jul 2018, 11:38

LS,

omdat de ST2 niet meer leverbaar is bij mijn FM nu een ST3 Launch Editon in bestelling staan.
Ik begreep gisteren van een FM in Amsterdam dat over 2 weken de eerste ST3 Launch Editon levering zal plaatsvinden en vervolgens 1 per week...... :cool2:
Stromer ST3 LE , Body Fload Zadelpen , 2 x Backroller F5505 Ortlieb fietstassen, Lazer helm.
Stromer ST1, Body Fload Zadelpen , 2 x Backroller Ortlieb fietstassen,
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daniel1975 schreef: 31 aug 2018, 17:26 Waarom per pb?
Ik vind dat gedoe eigenlijk hinderlijker dan die vermeende reclame.
Mee eens. Ik hou hier ook niet van. Ofwel je schrijft op het openbare forum wat je aan kennis wil delen, ofwel je stuurt iemand een PB als je iets - reden doet er niet toe - niet openbaar wilt maken, maar daar zeg je dan gewoon verder niks over op het forum, ook prima. Dat visjes uitgooien; het wekt bij mij een beetje de indruk van belangrijk-doenerij.

Sowieso hoeft op het forum geen notificatie in een bijdrage te worden vermeld als je iemand een PB stuurt. De geadresseerde ziet vanzelf wel een ééntje rechts bovenin, en kan helemaal zelf beslissen wat-ie met dan eentje doet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Beste Forumlezers,
mijn excuus, als het PB vermelden een misvatting is. Ik zit op andere forums (camperforum), daar wordt uitdrukkelijk verzocht om geen dealers en de bevindingen te vernoemen op het forum, vandaar mijn voorzichtige aanzet.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Free2be schreef: 04 sep 2018, 07:14 Beste Forumlezers,
mijn excuus, als het PB vermelden een misvatting is. Ik zit op andere forums (camperforum), daar wordt uitdrukkelijk verzocht om geen dealers en de bevindingen te vernoemen op het forum, vandaar mijn voorzichtige aanzet.
Maak je geen zorgen, het was voor mij bedoeld ;)

NB vreemd dat je nog geen nieuws over beschikbaarheid ST3 LE uit Geleen hebt gehoord. Zou dealer al lang moeten weten :)
Laatst gewijzigd door mhoutman op 04 sep 2018, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Free2be schreef: 04 sep 2018, 07:14 Ik zit op andere forums (camperforum), daar wordt uitdrukkelijk verzocht om geen dealers en de bevindingen te vernoemen op het forum, vandaar mijn voorzichtige aanzet.
Snap ik, dat is op de meeste fora gebruikelijk en zo was het hier ook. De opmerking was in dit geval overigens niet aan jou gericht.

Ter info: veel forumleden wilden toch graag de mogelijkheid om hun ervaringen met Stromer dealers te delen, dus sinds afgelopen weekend is dit toegestaan. Zie ook:

viewtopic.php?f=5&t=1649&start=30#p33788
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie