Actioncam

Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

nick1 schreef: 22 apr 2019, 18:09 Vandaag beetje bezig geweest met de bevestigingen van de cycliq fly 12 CE (vooraan) en de fly 6 CE achteraan. Vooraan was snel gefikst, beugel rond het stuur en klaar is kees.
Heb je misschien een afbeelding van hoe jouw Cycliq Fly 12 op het stuur van jouw St3 is gemonteerd? Dit ivm koplamp die in de weg zou zitten in mijn gedachten....
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

jannijm schreef: 18 mei 2019, 19:24 Heb je misschien een afbeelding van hoe jouw Cycliq Fly 12 op het stuur van jouw St3 is gemonteerd? Dit ivm koplamp die in de weg zou zitten in mijn gedachten....
20190422_173818_resized.jpg
20190422_173818_resized.jpg (661.02 KiB) 3092 keer bekeken
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

....Natuurlijk...! :ay Bedankt voor je snelle reactie. Ben je ook nog blij met je camera’s? Ik wel: gebruiksvriendelijk als je het eenmaal werkend hebt, goede beeldkwaliteit en lange accuduur. :cool2:
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Zeer tevreden van beide cams, zowel de fly 12 als de 6. Zeer duidelijk beeld, makkelijke bediening. Extra verlichting is ook mooi meegenomen. Heb me wel nog niet bezig gehouden met de alarmfunctie.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
mrstrom

Kunnen jullie iets meer toelichten over de bediening?

Gaat ie automatisch aan als je fietst aanzet? of reageert ie op de beweging of gps?
Hoevaak opladen?
Worden films automatisch geupload?
wat moet je doen als kaartje vol zit?

ik wil ook wel een cameraatje maar er eigenlijk geen werk aan hebben....
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik ben bij die Fly modellen vooral geinteresseerd naar de kwaliteit van de beeldstabilisatie.
mrstrom schreef: 24 mei 2019, 12:12 wat moet je doen als kaartje vol zit?
De camera op je computer aansluiten en de beelden eraf halen? Maar volgens de spec van die Fly modellen komt dat niet heel veel voor: hij overschrijft automatisch de oudste beelden. Alleen als je een stuk van het beeld markeert als "interessant" of als de camera een val detecteert dan zijn er bepaalde stukken film die apart gezet worden en niet overschreven worden. Uiteindelijk komt zo uiteraard je kaartje alsnog vol.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

FreddyH schreef: 24 mei 2019, 14:28 Ik ben bij die Fly modellen vooral geinteresseerd naar de kwaliteit van de beeldstabilisatie.
mrstrom schreef: 24 mei 2019, 12:12 wat moet je doen als kaartje vol zit?
De camera op je computer aansluiten en de beelden eraf halen? Maar volgens de spec van die Fly modellen komt dat niet heel veel voor: hij overschrijft automatisch de oudste beelden. Alleen als je een stuk van het beeld markeert als "interessant" of als de camera een val detecteert dan zijn er bepaalde stukken film die apart gezet worden en niet overschreven worden. Uiteindelijk komt zo uiteraard je kaartje alsnog vol.
Maar dat is te overzien, dat zal hoogstens eens per jaar zijn. Of als je wat leuks hebt om te delen dat je het er af haalt.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Inderdaad. Dat is een briljante feature op deze camera's!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 24 mei 2019, 14:28 hij overschrijft automatisch de oudste beelden. Alleen als je een stuk van het beeld markeert als "interessant" of als de camera een val detecteert dan zijn er bepaalde stukken film die apart gezet worden en niet overschreven worden. Uiteindelijk komt zo uiteraard je kaartje alsnog vol.
Zo werkt de BlackVue dashcam in mijn auto inderdaad ook. (Heb de beelden van mijn ongeval nog niet terug durven kijken.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 24 mei 2019, 15:18
FreddyH schreef: 24 mei 2019, 14:28 hij overschrijft automatisch de oudste beelden. Alleen als je een stuk van het beeld markeert als "interessant" of als de camera een val detecteert dan zijn er bepaalde stukken film die apart gezet worden en niet overschreven worden. Uiteindelijk komt zo uiteraard je kaartje alsnog vol.
Zo werkt de dashcam in mijn auto inderdaad ook. (Heb de beelden van mijn ongeval nog niet terug durven kijken....)
Heeft die de beelden wel veilig gesteld dan? Je bent immers niet gevallen :mrgreen:

Maar neem rustig je tijd. Terugkijken terwijl je daar niet aan toe bent is niet zo'n goed idee.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie