Beoordeling van Stromer-accessoires (naast de trekhaak)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lune de Fiel
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 apr 2019, 15:55
Locatie: Sézenove (Switzerland)

Hallo allemaal en vol moed in deze gecompliceerde periode. Ik heb een paar vragen over de beschikbare Stromer-accessoires (bijvoorbeeld bij het configureren van de ST-5):
Natuurlijk kan mijn dealer mij informeren, maar het forum staat toe om een ​​andere mening te hebben.
:az
Batterij: de BQ-983, ik veronderstel dat ik er nog een heb, afgezien van zeldzame gevallen, is niet nuttig.
Accudeksel: is dit accessoire echt belangrijk voor jou?

Band: 3 banden worden genoemd. De Cycl-e, de Cycl-e ST en de winterband TW757 / 57-584. Die wordt bij de fiets geleverd ??
De eerste 2 zijn zomer, hebben er een mening over. Ik denk dat ik mijn oude auto gauw gauw ga verkopen. Trek elk jaar in november winterbanden aan.

Oplader: welke oplader wordt verkocht bij de ST-5. Optioneel zijn 4 laders verkrijgbaar (CR65, 290, 245, 246) Afhankelijk van de prijs lijkt de CR-245 het beste. Wat is jouw mening.
Heel erg bedankt en een goede reis! :cool2:
Stromer & Moor/Rodeo :cool2:
Stromer ST-5
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lune de Fiel schreef: 20 mei 2020, 09:07 Batterij: de BQ-983, ik veronderstel dat ik er nog een heb, afgezien van zeldzame gevallen, is niet nuttig.
Mensen met een lange enkele reis ww (>60km) kopen er weleens eentje extra bij. Het hangt dus af van wat je met je Stromer wil gaan doen, of je vindt dat je een tweede accu nodig hebt. Je kunt ook altijd je ondersteuningsniveau naar beneden schroeven, scheelt de wereld in actieradius.
Lune de Fiel schreef: 20 mei 2020, 09:07 Accudeksel: is dit accessoire echt belangrijk voor jou?
Klinkt als een slechte Nederlandse vertaling uit het Engels. Wellicht wordt hier een "accu cover" of "accu bag" bedoeld?
Lune de Fiel schreef: 20 mei 2020, 09:07 Band: 3 banden worden genoemd. De Cycl-e, de Cycl-e ST en de winterband TW757 / 57-584. Die wordt bij de fiets geleverd ??
De ST5 wordt geleverd op Pirelli Cycl-e for Stromer, de rest zit er niet bij. Koop een setje winterbanden erbij als je het hele jaar door gaat rijden.
Lune de Fiel schreef: 20 mei 2020, 09:07 Oplader: welke oplader wordt verkocht bij de ST-5. Optioneel zijn 4 laders verkrijgbaar (CR65, 290, 245, 246) Afhankelijk van de prijs lijkt de CR-245 het beste. Wat is jouw mening.
De CR246 is de nieuwste lader. Het zal van de voorraad van je dealer afhangen of de CR246 of CR245 bij deze ST5 geleverd wordt.

Ik hoop niet dat je je ST5 online hebt besteld? Gezien de wat wazige informatie?

ECHT interesssante opties om te overwegen zijn:

- Bagagedrager (de ST5 wordt standaard zonder geleverd)
- Kinekt Seatpost
- Geveerde voorvork
- Accessoires van Van Zijp Techniek
- Fietstassen
- Anti-diefstalverzekering
- NTA8775 gekeurde helm
- Etc.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lune de Fiel
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 apr 2019, 15:55
Locatie: Sézenove (Switzerland)

:hy:
Hallo en heel erg bedankt. Ja, het project is goed, alle fabrieksopties (bagagerek en vering) maar ook de trekhaak. Ja, ik had het over het nut van de accutas. Geen andere oplader nodig als 245 of 246 bij de fiets wordt geleverd. Voor de helm was de startkeuze Kali Java of Cratoni Vigor maar uiteindelijk neem ik Lazer Anverz Mips NTA (blauw)
Stromer & Moor/Rodeo :cool2:
Stromer ST-5
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ah ik snap het al, ik was even vergeten dat je geen Nederlands spreekt en dat je met behulp van Google Translate post :-) (Ik dacht dat deze informatie van de winkel kwam, excuus!)

Die accu-as, dat is deze:

viewtopic.php?p=33882#p33882

Dit is een brandveilge tas. Die heb je alleen nodig als je je accu liever brandveilig opslaat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Accutas geeft mij een veilig gevoel omdat ik de accu in de woonkamer bewaar. Wel een duur ding. 175 euro in Nederland.
Mocht je een keuze hebben dan raad ik je de 246 lader aan. Kleiner, geluidloos en de lader lijkt steviger.
Succes!
Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie