Ervaringen Van Zijp spatbordverlenger

Plaats reactie
Robertjan
Runner-up
Runner-up
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 jun 2019, 10:17

Goedemorgen mede Stromeraars :cool2:

Wat zijn jullie ervaringen met de Van Zijp spatbordverlengers voor het voorwiel? (ST1X). Ik zie ze namelijk ook in verschillende lengtes. Welke functie heeft een verlenger op het spatbord achter eigenlijk?
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Geweldig product, niet alleen voor de ST1X, maar is er ook voor bijvoorbeeld de ST3. Doet gewoon waarvoor het gemaakt is. Past perfect. Materiaal en kleur zijn ietsje anders, maar dit is voor mij helemaal niet storend. ....en dat voor een vriendelijke prijs!

Ik heb ze alleen op het voorspatbord: 100 mm boven en 175 mm onder. Ik had ze zelf besteld en zag later dat mijn FM ze ook verkocht. Toen ik dat zag, heb ik ze bij het afhalen van mijn FM door mijn FM laten plaatsen (is trouwens een klusje van niks; eenvoudig en zo gedaan dus en deed mijn FM als service ook nog even gratis en voor niks).

Volgens mij vind je veel meer van dit soort reacties in een topic over spatbordverlengers. Misschien daar ook even kijken.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie