Fietsjeans

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Fietsen en winkelen lukt trouwens prima met een gewone jeans. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
brommert
Pro
Pro
South Africa
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:38
Locatie: Noord-Brabant

Over het algemeen kleed ik me ook om op het werk. Een enkele keer fiets ik wel in de kleding waar ik in werk. Wat mij erg goed bevalt is een werkbroek van Engelbert Strauss (geen aandelen). een stevige en enigszins waterdichte broek die tegen een stootje kan maar gelukkig heb ik dat nog niet getest. Alleen bij stromende regen doe ik nog een regenbroek aan.
En soms bekruipt me onderweg naar mijn werk de gedachte dat ik daar toch geen broek heb liggen maar tot nu toe is dat gelukkig ten onrechte.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 19 okt 2019, 14:50 Gezellig in je sexy fietsbroek je werk staan doen? :mrgreen:
Was net op een moment dat ik een gesprek had met een student en de examenkamer ivm een protest van die student. Sta je daar in je fiets legging :ai :av
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Golvas schreef: 19 okt 2019, 16:18 Fietsen en winkelen lukt trouwens prima met een gewone jeans. ;)
dat is VERBODEN!
:bj
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 19 okt 2019, 17:10
Stromeur schreef: 19 okt 2019, 14:50 Gezellig in je sexy fietsbroek je werk staan doen? :mrgreen:
Was net op een moment dat ik een gesprek had met een student en de examenkamer ivm een protest van die student. Sta je daar in je fiets legging :ai :av
Protest dan maar toegewezen door de deur-opening dus? :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 19 okt 2019, 17:37 Protest dan maar toegewezen door de deur-opening dus? :mrgreen:
Nee, situatie uitgelegd en het gesprek aangegaan. En het protest nadat we alle info bijeen hadden afgewezen. Argumenten van die student waren redelijk kansloos :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Ik zit over het algemeen altijd met jeans op de fiets (met regenkleding er over) juist om me niet om te hoeven kleden.

Ik heb wel het idee dat jeans van me (maar misschien wat goedkope, of oude) erg snel slijten door veel op het zadel gebruikt te worden.

Jeans met wat extra versteviging rond de billen (maar onzichtbaar van buiten) spreken mij wel aan.
Marky
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 jun 2018, 10:43
Locatie: belgië, Vlaams Brabant

Hallo,

ik doe mij kleding altijd mee en kleed mij dus om op het werk.
Behalve de schoenen. Ik doe iets sportievere schoenen aan. Daar kan ik de hele dag dan mee doorkomen.

Heb al lang geleden een paar keer met mijn natte-jeans een hele dag zo op het werk moeten zitten. Niet leuk.
Sindsdien doe ik fietskleding aan en doe gewone kleding mee.
(als mijn schoenen dan toch nat zijn, doe ik deze uit aan mijn bureel. En doe ze even aan als ik koffie ga halen)

alhoewel ik meestal mijn lange fietsbroeken bij de lopers afdeling ga kopen. Deze zitten iets ruimer en geen biefstuk in deze
broeken. Ik vind de biefstukken niet aangenaam.

groetjes

Marky
Maarten
Pro
Pro
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jun 2018, 13:18

Ik fiets al een tijdje met spullen van pedaled.
Geen echte jeans maar best wel leuke spullen en ontworpen door/voor fietsers.
ST1x 2018
Klever X speed 2021
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Stromeur schreef: 19 okt 2019, 11:29 Ik weet dat Levi's ook kortstondig (één of twee seizoenen) een Commuter lijn heeft gehad, maar die zijn er dus vrij snel weer mee gestopt. Ik vond dat wel jammer, had het best eens willen proberen. Ik denk niet dat het een succes was.

Maar helaas, geen ervaring mee dus.
Ik had zo'n Levis Cammuter jeans. Zag er casual uit, maar was ook niet duurzamer dan een gewone jeans, en was thv billen/kruis minstens even snel versleten. De waterdichtheid was fantastisch... toen de jeans pas uit de winkel kwam.
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Plaats reactie