Stromer lader CR246

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Het antwoord op je vraag staat in dit topic : ja, hij is bestelbaar ... reeds van eind augustus.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

IK heb hem al besteld, maar hij wordt nog niet uitgeleverd.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

Nee, dealers doen er heel geheimzinnig over. De nieuwe fietsen worden nog met de oude geleverd terwijl ze volgens de internetfolder met de nieuwe geleverd zouden worden..
ST5
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Karst schreef: 22 okt 2019, 07:40 geheimzinnig
Lijkt me niet. Zij weten het gewoon ook niet.

Nieuwe fietsen worden in tegenstelling tot wat in de folder staat met de oude lader uitgeleverd omdat de nieuwe lader er simpelweg nog niet is. Ik zou hier zeker een punt van maken en afspreken dat je de lader tzt kunt omruilen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

= oude voorraad opmaken...
ST5
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Bij mijn FM hadden ze nog steed geen flauw idee, maar het 'gevoel' (als in, persoonlijke mening van de FM) was dat hij niet voor de lente van 2020 te zien zou zijn.

Aangezien mijn 2-weken oude CR190 het al begeven heeft, heb ik toch maar besloten een PocketCharger erbij te halen zodat ik de CR190 (die ik nu op leen heb terwijl ik wacht op garantie) gewoon lekker thuis kan laten. Scheelt me ook weer wat gedoe elke keer met aankomen / wegrijden met het inpakken en uitpakken van de charger.

Maar.... mijn FM had geen PocketCharger meer op voorraad en het zou wel eens 4 weken duren voordat Stromer een nieuwe had. Maar ze hadden nog wel een oude gebruikte liggen die ze eigenlijk zelf af en toe gebruikte op de zaak. Die kon ik voor 50% overnemen.

Er moet bij mij maar +/- 25% bij elke dag, om met marge thuis te komen. Dus de CR65 voldoet eigenlijk best.
Je hebt alleen altijd kans dat ik net op de zaak aankom en dan gebeld wordt om m'n zoontje van school te halen voor iets. Zal je altijd zien :).

Dan zal ik met de trein moeten of zo.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Karst schreef: 22 okt 2019, 07:40 Nee, dealers doen er heel geheimzinnig over. De nieuwe fietsen worden nog met de oude geleverd terwijl ze volgens de internetfolder met de nieuwe geleverd zouden worden..
Heeft niets met geheimzinnigheid te maken. Stromer AG is op logistiek vlak gewoon een absoluut drama. Dat deze lader later dan voorzien in de winkel gaat liggen verbaast me niet direct. :lol:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Brabo
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 aug 2019, 18:32
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Stromer

We zijn nu bijna midden november.
Heeft iemand nu reeds de nieuwe oplader bij zijn nieuwe fiets of bij gewone bestelling als extra lader, ontvangen?
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Helaas :aq
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Jorismak
Expert
Expert
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:39

Ik zou geen nieuwe lader verwachten voor het voorjaar 2020. Geen aantoonbare reden, gewoon 'mijn gevoel'.

Ook 'normale laders' doet Stromer op dit moment erg lang over om te leveren zei mijn FM.
Plaats reactie