Fietsnavigatie

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zolang je op blijft passen dat Google Maps geen specifieke SP regels kent werkt het best prima... (ofwel, hij probeert je steevast het fietspad op te sturen)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Kris86 schreef: 07 jun 2020, 16:20
GSM met een app zou een mogelijkheid zijn maar ik heb een oude Samsung s5 Active versie en daar vind ik nergens nog degelijke cases voor om dan een bevestigingspunt aan de achterkant te plakken.
Momenteel zit de gsm in een wallet case, heb al verschillende cases besteld maar na enkele keren de gsm te verwisselen van de fiets case naar de wallet case zijn beide al stuk.
Ik zou eens kijken of er toch niet een simpele hardcase te vinden is voor je Samsung. Die plakker van SP connect erop en inklikken in je stuur. Supermakkelijk en met je android telefoon heb je veel keus in navigatiesoftware. Wat dit betreft, ik gebruik google maps. Heb veel variaties geprobeerd maar blijf op maps terugkomen.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Stromeur schreef: 15 jun 2020, 09:13 Ik vind het het supergaaf uitzien zo. Lekker ook, je Garmin middenop je stuur.

We weten allemaal dat Stromer soms teveel doorschiet in design en dat dat ten koste van functionaliteit gaat, maar de cockpit van de ST3 vind ik zoals jij 'm hebt ingericht erg mooi én bruikbaar.

En ik blijf fan van dat groen. De ST3 LE was de enige uitgave tot nu toe waarbij ik twijfelde of ik mijn Es wilde houden.
Thx, ik hou van een look die 'clean' is. De Garmin wordt bevestigd in een mount van k-edge. Niet goedkoop maar wel handig.

Ik hou ook enorm van de groene kleur, onlangs de motor laten vervangen door waterschade en ik moet zeggen hij rijdt als nooit tevoren. Ik heb zo de indruk dat de fiets vóór de nieuwe motor niet de ondersteuning gaf die het moest geven, ik vond het 'vreemd' dat ondanks mijn redelijke conditie ik toch redelijk moest bijsteken terwijl anderen me voorbij vlogen langs de Schelde. Maar nu... een heel ander verhaal! :ay
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
stef9100
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2020, 10:38

IMG_20200617_113657302_HDR.jpg
IMG_20200617_113657302_HDR.jpg (727.8 KiB) 2116 keer bekeken
Ik heb voor een wahoo elemnt roam gekozen. De leesbaarheid van het scherm is voor mij belangrijk en daar blinkt de Wahoo in uit.

Montage op stuur met de bijgeleverde stem mount. Staat daar voor aflezen en bedienen prima.
propje
Pro
Pro
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2020, 11:31
Locatie: weet ik veel
Merk SP: ST7
Km-stand: 0

Als je garmin hebt stap je toch gewoon over op Ram Mount.
Koop een steun bij Alie express voor €12
En bolletje oo je stuur.
Heb alles in ram mount bollen.
Kan de garmin montana of mobiel zo overzetten op fiets motoren of auto.
Zelfs in de auto met off road een labtop op Rammount en dat blijft gewoon heel.
Design doen ze niet aan bij Alie.
Maar is dat belangrijk op een fiets?
Je fiets op een stromer mogen ze dat design eerst wel eens aanpakken :ck:
Functioneel is waar het om draait.

Aju propje
Plaats reactie