SmartHalo 2

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daar kan ik al antwoord op geven: ik heb nu al de SmartHalo 1. Alles hangt af van de kwaliteit van de kaart, maar afslagen worden normaal goed aangegeven. En de makers blijven ook actief ontwikkelen, ik heb in het verleden al een keer een filmpje naar de makers gestuurd van een situatie in combinatie met een overzicht op de kaart. Daar gaan ze dan mee aan de slag om het te verbeteren.

Maar foutloos is het zeker niet. 2 problemen die er nu nog in zitten (waar ik dan last van heb):
- zoals alle navigatie systemen die ik tot nu toe gezien heb kent deze de regels voor SP/bromfiets niet, daar moet je dus zelf op anticiperen. Hij blijft tijdens de rit dan af en toe aangeven dat je terug naar het fietspad moet. Dit laatste is vooral op plekken waar ventwegen liggen (waar fietsers op moeten) soms irritant
- op sommige plaatsen liggen meerdere afritten van een rotonde heel dicht bij elkaar. Dat was op de 1 soms onduidelijk, met de 2 is dat hopelijk opgelost omdat die ook wat tekst kan laten zien.

Ik ga het komende tijd ervaren, zodra ik voer voor een review heb zal ik die posten. Aangezien ik maar weinig fiets de laatste tijd kan dat nog wel even duren.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie