spurcycle

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 20 nov 2018, 22:03 Misschien bestaat er wel zoiets als een ideale hoek om de Spurcycle onder te monteren voor een optimale klank ?
Zeker en vast. Maar zul je net zien dat die ideale hoek met droog weer anders is dan met nat weer :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Vertellen de foto’s mij nu dat het zwart van het belletje op termijn tikken oxidatie of wat dan ook gaat vertonen?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik denk dat de foto's eerder vertellen dat ik buiten de ketting zelden iets aan mijn fiets schoonmaak :d3:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

De bel is van inox, dat roest niet. Wel kan het zijn dat de verf op termijn afbladdert.
Scheldelaan-Stromer
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

allesstroomt schreef: 06 nov 2018, 11:21 Aha. Volgens mij betekent dat dat ze er nog een limited edition over hebben bij bikecenter. Toen ik de mijne kocht waren er nog vier. Ik las van twee mensen iets op forum.

Ik vrees dat de Chris kings daarna dus uitverkocht zijn. Straf eigenlijk voor zo een duur maar mooi ding.
Ja... en hij is zo fotogeniek :bp:
F84F19FD-DFFC-4F0F-A738-48DD38384ED3.jpeg
F84F19FD-DFFC-4F0F-A738-48DD38384ED3.jpeg (1.71 MiB) 2941 keer bekeken
Erg blij mee ondanks de iets hogere toegevoegde waarde voor de fabricant..
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Staat absoluut leuk!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Richvergunst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
Locatie: Oberwangen

Lotte schreef: 12 okt 2018, 13:49 Vandaag mijn Spurcycle fietsbel ontvangen,met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij,Top.
Wat een geluid voor een kleine bel,niet goedkoop,maar driedubbel zijn geld waard.
Ik klaag niet over de prijs voor een bel als een fiets 7000 kost.Mijn veiligheid is het allerbelangrijkste en die mag best wat kosten.Nu nog mijn St3 op den hof krijgen en we kunnen de baan op. :bp:
Ik heb er een bij Aliexpres ;p gekocht, verbaasd over de qualiteit geluid en hij kost ongeveer een tientje.
daardoor geld over voor een kinect :bj en mn brooks spatlapje :!:
ST 3 black matte :P, ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips :geek:, spatbordverlengers van Zijp techniek :mrgreen:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Benieuwd hoe jouw alicycle er dan uitziet ! Succes ermee.
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Bericht door Lotte » 17 okt 2018, 08:58

Trafficleader schreef: ↑
16 okt 2018, 18:04
Ik was er voor mezelf al uit dat het niet de cheap-ass bel uit China gaat worden.
Dan maar meteen een goede bel op zo'n chique fiets monteren.
Valt toch tegen waar deze te koop is, ik wil graag een zwarte bel, deze is en duurder en op verschillende plaatsen niet te koop.
Prijs rond de €66, incl verzendkosten, bij QICO en Drumo.
Waar heb jij hem gekocht Lotte?

Hallo, wist niet of ik namen mag plaatsen op het forum.
Mijn bel gekocht in Belgie op webshop@ginocarts.be
Even zoeken naar fietsenonderdelen- bellen,en daar staan ze dan.
Spurcycle zwart 65€ spurcycle Raw(zilver) 55€
Gratis verzending boven 50€
Geleverd na 2 dagen.
Duur ,maar zeer tevreden,mijn veiligheid mag best iets kosten.
Mvg Patrick (Lotte)
ST3 cool White
Omhoog
Twee weken geleden een Knog Oi fietsbel (zwart) gekocht, niami niami, sleek design, dan ben ik eindelijk van die originle k..bel van Stromer vanaf. Top top top ... Maar na 2 weken stond de veer compleet op half zeven, komt er nog amper een "ding" uit ... Ja de zwarte ring is sleek, maar dat was het dan. Beetje mijn fout, want ik bediende dat ding met zo van die dikke Sealskinz -15°C handschoenen, dat komt zowat overeen met Gladiator die wil bellen met grof geweld. Heb getracht de veer terug in de goede richting te krijgen, maar toen was ik nog verder van huis ... Dat is dan ook weer randon 20 Euries in de prullebak.
Nog wat ruzie gehad onderweg met een brave wielertoerist die heel het fietspad bestrijkte en kwaad werd omdat ik hem aan een kruispunt (voor hem wat brutaal) voorbij zoefte. Ben beleeft gestopt en uitgelegd dat ik 3x had gebeld en dat hij na 300m maar niet wou wijken. De man was verbouwereerd : hij had niets gehoord en toegegeven hij had geen pods in zijn oren steken .... Hij had oprecht geen besef dat ik 3x gebeld had. Nou ja, de wind enz ... Ik had er wel begrip voor, mea culpa, koop dan een goede bel hé.
Spurcycle zwart ondertussen besteld, ben beniewd of dit echt wel een Tibetaanse gong is, het kan alleszins nite slechter.

Dus onder motto : laat je zien of je bent gezien; laat je horen of je bent ook de klos.
Idd : veiligheid mag iets kosten, maar als upgrade mag dit wel tellen, met transport etcetc toch 74 Euries armer.
Handcrafted in the Juneited Steets of Umerica ... dat wel :lol:
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ah ja, de Oi, daar ben ik twee jaar terug ook ingetuind :mrgreen:

viewtopic.php?f=9&t=25&p=1838&hilit=tib ... +gong#p113
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie