Regenkleding

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Als je direct onder een post je reactie plaatst, dan vind ik het niet nodig om de post waarop je reageert te quoten of dacht je dat we het anders niet zouden snappen? :bn:
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lune de Fiel schreef: 17 mei 2020, 10:31 is dit https://www.tex-lock.com/ het zorgde ervoor dat ik dit ook wilde bestellen. Met Stromer en het interne systeem is het beter om ook een extern systeem te hebben? Zou u voor Stromer de S- of M-versie nemen? Hartelijk bedankt !
Ik zou voor de 120 cm gaan, 80 cm is wel erg kort.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Lune de Fiel
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 apr 2019, 15:55
Locatie: Sézenove (Switzerland)

je hebt gelijk. Neem me niet kwalijk. Heel erg bedankt voor uw informatie. Ja, Stromer beveelt naast het interne systeem een ​​extern hangslot aan, maar zonder vermelding van een referentie of merk. Ik denk dat het voor verzekeringsmaatschappijen eigenlijk beter is om het aan iets solide (pyloon) te bevestigen. Je moet een stevig hangslot balanceren, maar niet te zwaar om te dragen. Anders is er Abus Granit X plus etc
Stromer & Moor/Rodeo :cool2:
Stromer ST-5
Gebruikersavatar
Lune de Fiel
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 apr 2019, 15:55
Locatie: Sézenove (Switzerland)

:ck:

Oké, dit is een regenpakbericht hier. Dus ik denk dat ik liever de Raijin koop dan de Rainsie. Ik wacht op meer informatie. Ik meet bijvoorbeeld 1m84 en mijn gebruikelijke kleding is M. Dus aangezien de jumpsuit boven de kleding valt, moet je die L / XL nemen ?? Als de verkoop klopt, hoop ik dat de productie daarna zal doorgaan, net als hun eerste uitvinding (het textiele hangslot /
Stromer & Moor/Rodeo :cool2:
Stromer ST-5
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lune de Fiel schreef: 17 mei 2020, 14:54 Ja, Stromer beveelt naast het interne systeem een ​​extern hangslot aan, maar zonder vermelding van een referentie of merk. Ik denk dat het voor verzekeringsmaatschappijen eigenlijk beter is om het aan iets solide (pyloon) te bevestigen.
Type en veiligheidsnorm slot is ook niet aan Stromer, maar aan de verzekeraar waar jij je anti-diefstalverzekering afsluit. In de regel is het minimaal Art**, en dat is alles, maar sla hier wel even de polisvoorwaarden op na.

Meer info/ervaringen met de Tex Lock:

viewtopic.php?p=14718#p14718
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lune de Fiel
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 41
Lid geworden op: 11 apr 2019, 15:55
Locatie: Sézenove (Switzerland)

:bi
Raijin antwoordde (ik denk dat ik deze koop omdat het beter lijkt dan Raynsie tegen water) met mijn 1m84 en de kleding eronder adviseren ze me de maat L / XL en ik bestel ook de schoenbescherming die niet bestaat bij Raynsie
Stromer & Moor/Rodeo :cool2:
Stromer ST-5
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lune de Fiel schreef: 21 mei 2020, 10:54 :bi
Raijin antwoordde (ik denk dat ik deze koop omdat het beter lijkt dan Raynsie tegen water) met mijn 1m84 en de kleding eronder adviseren ze me de maat L / XL en ik bestel ook de schoenbescherming die niet bestaat bij Raynsie
Als ik het mij goed herinner zaten de schoenbeschermers bij het bestellen tijdens de Kickstarter actie er standaard bij. Ik weet niet of dat nu nog het geval is en is het misschien verstandig dit na te vragen.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
propje
Pro
Pro
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2020, 11:31
Locatie: weet ik veel
Merk SP: ST7
Km-stand: 0

Zoek een jasje liefst goreTex.
heb al regenbroek van Berghaus met dit membraam.
wat gaten al dicht geplakt met kipband.
gaatje is erzo met motorrijden.
maar werkt nog steeds goed.
nu zoek ik een jas heb een North face summit met goretex maar die is te warm op de fiets in deze maanden. trek ik wel weer aan ergens in november.

iemand hier een tip?
mag ook een alternatief zijn op goretex maar denk dat dit merk nog het beste ademd van alle membramen.
Tips zijn welkom en nee ik wil er niet de hoofdprijs voor betalen.
prijs indicatie tot zeg maar €180
zelfs 2e hands is goed genoeg voor mij.

aju propje
Gebruikersavatar
Max Cady
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 241
Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST1LE
Km-stand: 9600

Gore wear C3 gtx jack wordt hier vaker genoemd. Valt ook binnen je budget. Ook binnen dat van mij trouwens dus denk dat ik zo een aanschaf. Nog liever had ik een waterdichte softshell maar kan hier niks geschiktst in/voor vinden.
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie