Handige 3D geprinte accessoires voor de Stromer

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik kwam op Instagram deze foto tegen, het ziet ernaar uit dat hier de batterij in een beschermende tas (bevestigd met 2 spanbanden) op de bagagedrager wordt vervoerd.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Golvas schreef: 09 mar 2019, 07:59 Ik kwam op Instagram deze foto tegen, het ziet ernaar uit dat hier de batterij in een beschermende tas (bevestigd met 2 spanbanden) op de bagagedrager wordt vervoerd.
Amai, dit lijkt wel zo'n statief tas of iets dergelijks. Hier zit ie wel erg ver naar achteren. Moet ik m'n idee van montage toch weer iets bijstellen. Die verende zadelpennen in combinatie met een relatief lage zadelstand maken het weer wat lastiger. :bu:
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Ach ben je weer van de straat toch? 😜
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Martijn Rookie schreef: 09 mar 2019, 19:08 Ach ben je weer van de straat toch? 😜
Haha, ja dat zeker, letterlijk en figuurlijk. Het is toch ff geen fietsweer nu :bj :ai
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Ik ben vanavond bezig geweest om de Van Zijp bidonhouder samen met een Abus Bordo te monteren op mijn ST3 met L frame. Op de website staat "Van een klant heb ik begrepen dat de combinatie van deze houder op een L frame samen met een Bordo 6405 net niet past omdat dit slot erg fors is.” Die conclusie is juist.
Ik heb een (RVS) strip gemaakt met afmetingen 145x30x5 mm. Daarin heb ik 3 gaten geboord HOH (hart op hart) 64 mm. 2 gaten Ø 5,5 mm (1 op einde, 1 in midden) en 1 gat op het eind voorzien van M5. Zo kan ik het Bordo slot 64 mm verplaatsen richting het balhoofd. Ik heb het slot op de plaats van de bidon gemonteerd omdat ik het slot evenwijdig aan het frame uit de houder moet schuiven. Vertikaal onder het zadel is te krap. Montage van de strip: op de eindpunten gaat met de M5 bouten uit het frame, de middelste bout is 5mm langer.
Bidonhouder met Abus bordoslot op ST3-L (Klein).JPG
Bidonhouder met Abus bordoslot op ST3-L (Klein).JPG (83.95 KiB) 3975 keer bekeken
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vorige week eindelijk de tijd gehad om de spatbordverlenger (150 mm), de spatbordstabilisator en het claxonkapje te monteren op de ST2 ... doordacht ontwerp en perfecte pasvorm ! :bf:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Bevestig de spatbordverlenger liefst met wat lijm ...ben die van mij reeds kwijt ...dank aan de Belgische wegen.
Kwam er pas achter toen ik de fiets een poetsbeurt gaf. Niet meer terug gevonden op mijn woonwerk traject. :aq
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

jovdt schreef: 28 apr 2019, 23:52 Bevestig de spatbordverlenger liefst met wat lijm ...ben die van mij reeds kwijt ...dank aan de Belgische wegen.
Kwam er pas achter toen ik de fiets een poetsbeurt gaf. Niet meer terug gevonden op mijn woonwerk traject. :aq
Stuur me even een mailtje ajb dan kan ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Fijn van je Jeroen! :ay
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Adri
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2019, 14:48

Spatbord verlengers boven (100mm) en onder (175mm) gemonteerd. Nu mag het gaan regenen :aq
Jeroen bedankt voor de mooie producten en snelle levering.
Stromer ST3 2019. Spatbord verlengers Van Zijp Techniek.
Plaats reactie