Lazer Anverz met MIPS en NTA 8776

Van fietsbel a één euro tot super de luxe navigatiesysteem. Pimp jouw Stromer.
Henry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Re: Lazer Anverz met MIPS en NTA 8776

Bericht door Henry » 03 mei 2019, 19:23

Als je een van beiden wilt kopen, dan gewoon beiden bestellen. Thuis passen en degene die je niet wilt hebben terugsturen. Desnoods het passen combineren met een (kort) ritje, zodat je ook ervaart hoe:
- warm of koud de helm is,
- hoeveel lawaai de helm produceert,
- of het vizier snel beslaat of vervelende lichtreflecties heeft,
- hoe de helm op je hoofd zit als de fiets je heen en weer schudt.

Geen idee hoe flexibel je leven er uit ziet, maar ik probeer een regenbui te ontwijken door goed naar het weerbericht (via verschillende weer-Apps) te kijken. Ik weet hoeveel tijd ik nodig heb om de woon-werk afstand te overbruggen. De spatbordverlengers van Jeroen van Zijp zorgen dat het water wat al gevallen is mij (en mijn fiets) niet onnodig nat maken. Een hele enkele keer heb je geen keuze en zul je inderdaad door de regen de afstand moeten overbruggen, maar dat aantal keren (per jaar) kun je vaak op de vingers van 1 hand tellen, tenminste.... dat is mijn ervaring.

Jos67
Runner-up
Runner-up

Re: Lazer Anverz met MIPS en NTA 8776

Bericht door Jos67 » 03 mei 2019, 20:58

Rij sinds decemberzegels de aanverwante, bevalt uitstekend. Ben brildragend, bij testrit zonder vizier sterk tranende ogen, daarom vizier onmisbaar. anverz bevalt prima.
ST1-X 2018 /22”/Mat anthraciet/814Wh/sparbordverlenger vZijp, 150mm/19 km enkele reis W-W / vaude aqua back rood/ topeak turbo morph g pomp/ - MTB tandem voor de vakanties-

Plaats reactie