Giro Bexley MIPS

Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

boomshakalak schreef: 15 mar 2019, 19:21 Is het bij jullie ook zo dat de knop voor het achterlicht nogal warm wordt?? Lijkt me niet normaal?
Geen last van. Vreemd..
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Barry schreef: 15 mar 2019, 22:09
boomshakalak schreef: 15 mar 2019, 19:21 Is het bij jullie ook zo dat de knop voor het achterlicht nogal warm wordt?? Lijkt me niet normaal?
Geen last van. Vreemd..
Bij mij is dit wanneer het licht een tijdje aanstaat. Bij het opladen niet.
Ga het toch in't oog houden. Thanks voor de respons!
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Memo
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2019, 10:31

boomshakalak schreef: 16 mar 2019, 09:56
Barry schreef: 15 mar 2019, 22:09
boomshakalak schreef: 15 mar 2019, 19:21 Is het bij jullie ook zo dat de knop voor het achterlicht nogal warm wordt?? Lijkt me niet normaal?
Geen last van. Vreemd..
Bij mij is dit wanneer het licht een tijdje aanstaat. Bij het opladen niet.
Ga het toch in't oog houden. Thanks voor de respons!
Tot hiertoe heb ik dit ook nog niet opgemerkt. Hebben jullie last van 'schuurgeluiden' van de helm, wanneer deze je kleding raakt (bijv. kap van mijn jas)?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Memo schreef: 16 mar 2019, 23:44 Hebben jullie last van 'schuurgeluiden' van de helm, wanneer deze je kleding raakt (bijv. kap van mijn jas)?
Dit kan je bij elke helm krijgen als je een hoge (stuggere) kraag op je jas hebt. Of soms tikkende geluiden als er een knoop oid aan die kraag zit.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Memo
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2019, 10:31

FreddyH schreef: 17 mar 2019, 08:39 Dit kan je bij elke helm krijgen als je een hoge (stuggere) kraag op je jas hebt. Of soms tikkende geluiden als er een knoop oid aan die kraag zit.
Bij mijn vroegere fietshelmen had ik daar nooit in die mate last van. Deze helm komt natuurlijk lager op het hoofd dan een klassieke fietshelm. Bovendien heb je een aparte buitenschaal. Het is vooral deze die de geluiden overdraagt naar de binnenkant van de helm. en eenmaal dat je daar op begint te letten... :ai
bartelias
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 apr 2019, 20:53

Worden bij de Camden ook "oorlappen" bijgeleverd of is dit enkel bij de Bexley? Ik rijd momenteel met bril en vind dit wel aangenaam. Als ik dan de reacties bekijk over condens op vizier neem ik liever het zekere voor het onzekere.
danny.power
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2018, 15:38

Heb een Camden juist geleverd gehad, geen oorlappen.
En het vizier kan je in de helm laten schuiven
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

Is er inmiddels al wat meer bekend vwb de accu. Nog steeds maximaal 2 uur? Is de accu “up te graden” met meer capaciteit?

Maar wat een kleurverschil in de titanium versie met de foto’s van de internetverkopers en hier op het forum...
ST5
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Accu upgraden zal niet mogelijk zijn. De helm is gekeurd met die accu en er is geen extra ruimte voor een grotere. Daarnaast: je wil ook niet met een joekel van een Li-Ion batterij in je helm rondrijden, als je bij een val die accu beschadigd... :ai

(ik wil überhaupt niet met een accu in mijn helm rondrijden, maar da's wellicht persoonlijk)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

FreddyH schreef: 06 jul 2019, 14:58 Accu upgraden zal niet mogelijk zijn. De helm is gekeurd met die accu en er is geen extra ruimte voor een grotere. Daarnaast: je wil ook niet met een joekel van een Li-Ion batterij in je helm rondrijden, als je bij een val die accu beschadigd... :ai

(ik wil überhaupt niet met een accu in mijn helm rondrijden, maar da's wellicht persoonlijk)
Met een grotere accu is het aannemelijk dat de helm zwaarder wordt. Dat is niet wenselijk; bij een aanrijding van achter krijgt je nek meer te verduren.
Plaats reactie