Tip: BodyFloat 2.0 zeer schappelijk gekocht

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Veel leesplezier ;)

viewtopic.php?f=9&t=110
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

harmroest schreef: 26 jun 2018, 12:54 wat zijn de ervaringen met een bodyfloat. Is het een aanrader, vind het namelijk een best bedrag. Verlies je ook niet heel veel trapkracht door de aanwezigheid van de bodyfloat?
Je kunt ook overwegen om de Suntour NCX SP12 te nemen. Voor 60 Euro plus eventueel 10 Euro voor een andere veer (als de standaard veer te licht of te zwaar voor je is) is hij een stuk schappelijker. Ik heb deze nu zo'n 8 maanden (± 4500km mee gereden) en het ding bevalt uitstekend.

Gezien de verhalen die ik soms lees over slijtage en zo heb ik de indruk dat Suntour een verbeteringsslag doorgevoerd heeft, ik merk daar tot nu toe niks van namelijk. Sowieso is er tegenwoordig een 31,6mm versie beschikbaar.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

Thnx voor de tip, vandaag de suntour gemonteerd! Ben benieuwd, heb de veer nog niet verder afgesteld. Morgen eerst maar ervaren!
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Heel graag gedaan! Heel veel comfortabele kilometers gewenst! Ik geniet er iig dagelijks enorm van :bf:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

FreddyH schreef: 28 jun 2018, 18:37
harmroest schreef: 26 jun 2018, 12:54 wat zijn de ervaringen met een bodyfloat. Is het een aanrader, vind het namelijk een best bedrag. Verlies je ook niet heel veel trapkracht door de aanwezigheid van de bodyfloat?
Je kunt ook overwegen om de Suntour NCX SP12 te nemen. Voor 60 Euro plus eventueel 10 Euro voor een andere veer (als de standaard veer te licht of te zwaar voor je is) is hij een stuk schappelijker. Ik heb deze nu zo'n 8 maanden (± 4500km mee gereden) en het ding bevalt uitstekend.

Gezien de verhalen die ik soms lees over slijtage en zo heb ik de indruk dat Suntour een verbeteringsslag doorgevoerd heeft, ik merk daar tot nu toe niks van namelijk. Sowieso is er tegenwoordig een 31,6mm versie beschikbaar.
Heb je er ook zo'n neopreen beschermhoes omheen gedaan?
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Elsje schreef: 12 jul 2018, 18:20 Heb je er ook zo'n neopreen beschermhoes omheen gedaan?
Jep. Die zat er bij mij standaard bij.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
pdebeul
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2018, 12:34

Patrikius schreef: 03 dec 2017, 20:34 Even een tip voor diegenen die een bodyfloat 2.0 willen kopen maar de groepsaankoop gemist hebben. (Welke nu niet meer toegestaan is op t forum)

Ik heb namelijk één besteld bij ***.
Je kunt hier verschillende parameters ingeven in het bestel menu. Zoals gewicht en comfortlevel.

Ik heb via Paypal een bedrag van €141 betaald inclusief verzendkosten naar Nederland.

Dacht laat t jullie even weten en doe er eventueel je voordeel mee.
Waar heb jij je bodyfloat aangeschaft?
LVAerde
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mar 2018, 13:56
Locatie: België

Ik weet niet hoe het in Nederland loopt, maar voor België geldt dat wat geïmporteerd wordt langs de douane moet passeren en dan wordt het extra getakseerd.
Just my 2 cents.
AfbeeldingGrtz,
geveerde ST2 - 49 km ww
Spurcycle bel - Jroen 150 mm spatbord - BodyFloat 2.1
Golvas

LVAerde schreef: 11 aug 2018, 14:07 voor België geldt dat wat geïmporteerd wordt langs de douane moet passeren en dan wordt het extra getakseerd.
Ja en nee, je info is niet volledig ... douanerechten en btw zijn enkel in het spel voor goederen die van buiten de Europese Unie worden verzonden naar een Europese lidstaat.

Binnen de EU zijn geen douanerechten en is de factuur inclusief btw.
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

In Nederland is het als volgt geregeld.

Een aankoop van goederen vanuit een ander Europese lidstaat is een intracommunautaire verwerving. "Er is sprake van een intracommunautaire verwerving als u goederen koopt die vanuit een EU-land naar Nederland worden vervoerd en waarbij de leverancier een ondernemer is. De levering is in het andere EU-land belast met 0%. De aangekochte goederen zijn in Nederland belast met Nederlandse btw." https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... _nederland

Een verkoop van goederen naar een andere Europese lidstaat is een intracommunautaire levering. "Exporteert u vanuit Nederland goederen naar ondernemers in andere EU-landen dan Nederland? Dit noemen wij een intracommunautaire levering. Deze levering is belast met 0% btw. Voor de afnemer van de goederen is dit een intracommunautaire verwerving in het EU-land waar de goederen naartoe gaan. In dat land moet hij de btw betalen." https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... eu_landen/
Plaats reactie