Onze prijsstelling is bekend bij Stromer, wij bestellen immers onze accu’s direct bij hun en overleggen dit dan ook. Qicq Amsterdam hanteert ook actieprijzen (geen stuntprijzen), waarom zouden wij dat niet mogen, dit is legale marktwerking?
Garantieafhandeling van bij ons gekochte accus loopt via ons. Maar wij sturen evt defecten weer naar Stromer. Hier gelden dezelfde voorwaarden voor als dat je die rechtstreeks bij Stromer zou bestellen.
En als laatste, wij zijn géén accu revisiebedrijf ons specialisme is de verkoop van originele accu’s en acculaders. Wij verkopen ook alternatieven als er geen originele accu’s of laders meer verkrijgbaar zijn. Wij geven sowieso op al onze accu’s 2 jaar garantie. Binnenkort waarschijnlijk zelfs 3 jaar.
Ps. Als je meer informatie wil, mail
Of bel mijn collega’s gerust.
Accu revisie: algemene informatie
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
QicQ heeft voor zover ik weet trouwens alleen eens wat old stock 618Wh accu's afgeprijsd, en Vietz heeft eind 2017 een lading B-stock accu's bij Stromer gekocht toen die grote schoonmaak hielden vanwege nieuwe wetgeving, en daar een actie mee gedaan. Dat zijn tijdelijke acties, op een beperkte overjarige voorraad. Dat is wat anders dan splinternieuwe accu's ver onder de gangbare prijs aanbieden.
Voor wat betreft marktwerking: over prijsstunten kun je als consument twee dingen denken, en die discussie kunnen we hier beter maar niet voeren ;-) Fabrikanten hebben op hun beurt ook weer zo hun redenen om prijzen strak te houden, en ik weet dat een fabrikant wettelijk geen poot heeft om op te staan, maar dat er in de praktijk wel degelijk e.e.a. ondernomen kan worden.
Dus ik was gewoon benieuwd wat Stromer ervan vindt. Maar dat is tussen jullie moederbedrijf en Stromer (en tussen Stromer en de andere Stromer dealers die ofwel hun marge, ofwel hun accu-verkoop zullen zien dalen).
Voor wat betreft marktwerking: over prijsstunten kun je als consument twee dingen denken, en die discussie kunnen we hier beter maar niet voeren ;-) Fabrikanten hebben op hun beurt ook weer zo hun redenen om prijzen strak te houden, en ik weet dat een fabrikant wettelijk geen poot heeft om op te staan, maar dat er in de praktijk wel degelijk e.e.a. ondernomen kan worden.
Dus ik was gewoon benieuwd wat Stromer ervan vindt. Maar dat is tussen jullie moederbedrijf en Stromer (en tussen Stromer en de andere Stromer dealers die ofwel hun marge, ofwel hun accu-verkoop zullen zien dalen).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Vorig jaar heb ik mijn 814w batterij van mijn ST2 laten reviseren bij https://batteryboost.be/
Helaas zie ik dat nu het bericht op zijn website dat hij voor onbepaalde tijd is gesloten door ziekte.
Nu hoop ik natuurlijk dat het goed komt, en als, dan kan ik hem zeker aanbevelen!
Mijn batterij was wel de 1ste die hij zou doen, en er ging ook helaas wat niet goed. Na 3 ritten wilde de accu niet meer laden. Omdat ik het vertrouwen verloren had, bood hij aan het volledige bedrag terug te betalen mocht ik hem niet willen laten herstellen. Hij was in ieder geval bereid om alle batterijen opnieuw te vervangen om zeker te zijn dat het geen las fout was ergens of een defect batterij was. Uiteindelijk ben ik voor het laatste gegaan, en het bleek het ergens een draad te zijn die niet goed vastzat, en was het snel gecorrigeerd.
Ik heb er in totaal maar een 10 laad buurten mee gereden ondertussen, en ben erg tevreden met de extra capaciteit.
De totale revisie waarvan de capaciteit van 814 naar 983 watt is verhoogd kosten mij 569 Euro (inc. btw).
Helaas zie ik dat nu het bericht op zijn website dat hij voor onbepaalde tijd is gesloten door ziekte.
Nu hoop ik natuurlijk dat het goed komt, en als, dan kan ik hem zeker aanbevelen!
Mijn batterij was wel de 1ste die hij zou doen, en er ging ook helaas wat niet goed. Na 3 ritten wilde de accu niet meer laden. Omdat ik het vertrouwen verloren had, bood hij aan het volledige bedrag terug te betalen mocht ik hem niet willen laten herstellen. Hij was in ieder geval bereid om alle batterijen opnieuw te vervangen om zeker te zijn dat het geen las fout was ergens of een defect batterij was. Uiteindelijk ben ik voor het laatste gegaan, en het bleek het ergens een draad te zijn die niet goed vastzat, en was het snel gecorrigeerd.
Ik heb er in totaal maar een 10 laad buurten mee gereden ondertussen, en ben erg tevreden met de extra capaciteit.
De totale revisie waarvan de capaciteit van 814 naar 983 watt is verhoogd kosten mij 569 Euro (inc. btw).
ST7 2022: Geveerde vork
ST2 2016: OMNI Interface C, BodyFloat, Ergotec M99, Ergon ST Core, VanZijp spatbord/Brooks spatlap, Magura MT5/4 pots 203mm, Geveerde vork
ST3 2019: Ergotec M99, VanZijp spatbord/brooks spatlap, Coast suspension dropper post
ST2 2016: OMNI Interface C, BodyFloat, Ergotec M99, Ergon ST Core, VanZijp spatbord/Brooks spatlap, Magura MT5/4 pots 203mm, Geveerde vork
ST3 2019: Ergotec M99, VanZijp spatbord/brooks spatlap, Coast suspension dropper post
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Er is nooit iemand geweest die beweerde dat de ST2-accu niet te reviseren was. De conclusie tot nu toe was alleen dat er nog niemand was die dit succesvol had gedaan.
Klopt de weergave op de OMNI van het resterende percentage/de resterende actieradius nog?
Hoeveel jaar garantie heeft de revisie? (Even los van dat het bedrijf nu kennelijk buiten bedrijf is, wat balen zeg.)
Met hoeveel km is je actieradius gemiddeld toegenomen?
Klopt de weergave op de OMNI van het resterende percentage/de resterende actieradius nog?
Hoeveel jaar garantie heeft de revisie? (Even los van dat het bedrijf nu kennelijk buiten bedrijf is, wat balen zeg.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Was dat geen een uitspraak van een revisiebedrijf ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)