OMNI C (CONNECT

Gesloten
mhoutman

Het nieuwe display blijkt OMNI C te heten. Het lijkt me dat de eerste fietsen met dit kleurendisplay en BT optie begin volgende jaar van de band rollen.

- Is er al meer bekend over dit systeem'
- Komt er een (geheel) nieuwe app met ik hoop iPone X ondersteuning ?
- Kan het ingebouwd worden op oudere fietsen (daar zijn tegenstrijdige berichten over) Het zou nl. mooi zijn als oudere fietsen dan ook een BT verbinding hebben voor de proximity sensor (keyless-go)
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Hey ik heb hem in het echt gezien en hij is 100% hetzelfde om in te bouwen dus ja hij kan in een "oude" fiets, dit word ook besproken door anuschka van nevel in het youtube filmpje over de nieuwe omni en ook hier word gezegd dat dit kan en mogelijk is (dat je hem nu wil upgraden is een andere vraag 650 euro voor auto unlock vind ik persoonlijk wat te veel van het goede :lol: )

Een dealer stelde die vraag wat gebeurt er als de oude omnis op zijn en er gaat er 1 kapot, ze zijn dus slim geweest en hebben de nieuwe omni backwards compatible gemaakt.

Ter info beginnen kijken vanaf 6min 40 seconden

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Over de nieuwe OMNI loopt al een topic, daar verder graag.

viewtopic.php?f=8&t=235

[Topic gesloten.]
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Over de nieuwe OMNI loopt al een topic, daar verder graag, dan houden we de boel een beetje bij elkaar.

viewtopic.php?f=8&t=235

[Topic gesloten.]
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten