Stuurprobleempje

Gesloten
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

Zonet ben ik bezig geweest om een telefoonhouder op het stuur te plaatsen. Volgens de gebruiksaanwijzing kan dit ook op de stuurpen. Echter heeft de stuurpen van de ST2s een wat afwijkende "afsluitdop". Deze had ik losgedraaid, maar kwam erachter dat de houder dus niet paste, dus wilde die "afsluitdop" weer terugplaatsen. Echter zit de imbusschroef daarvan vast met een moer aan de onderkant in de stuurpen. Die is er nu dus afgedraaid en onbereikbaar, dus kan nu de "afsluitdop" niet meer vastzetten. Stuur al losgehad en manieren gezocht om dat gedeelte open te maken, maar geen idee hoe er dus bij te komen.

Iemand tips of ervaring hiermee?

(De telefoonhouder heb ik trouwens nu op de stuurstang gemonteerd, zoals op de foto's te zien is).
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (1.34 MiB) 1869 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (1.3 MiB) 1869 keer bekeken
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

Thanks. Niet gezien. Mag dus dicht.
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
Gesloten