Geen ondersteuning meer na wassen Stromer

dvdk
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 126
Lid geworden op: 02 aug 2017, 18:56
Locatie: België

Waar was de kwaliteitscontrole op dit Zwitserse product ? Anders aan de prijs zal het niet gelegen zijn :aq
Wordt dit een vaag aan de nieuwe manager ? :?:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zo dan. Ik heb dat plaatje bij mijn ST1 X ook weleens los gehad, er zat wel iets aan rommel tussen, maar niet zoveel als bij jou. Dat plaatje sloot bij mijn ST1 X wel aan zonder bolling.

Je zou kunnen proberen of je de lange plastic kap die erboven zit een fractie hoger kunt plaatsen. De schroeven van die plaat kun je bereiken via het accuvak (accu eruit nemen en je ziet ze meteen zitten). Het zijn natuurlijk vaste gaten, maar misschien zit er toch iets aan speling, zodat het kapje dat je nu los hebt niet meer zo op bolt, want het oogt alsof het net wat te krap zit nu.

Ik heb geen idee hoe vochtdicht dat geheel bij de onderbuis wat Stromer betreft moet zijn. Misschien is wat jij laat zien wel volkomen normaal, ik weet het echt niet. Die lange plaat laat ook wat lucht binnen en ik heb me weleens laten vertellen dat dit voor ventilatie is. Pal achter die lange plaat zit je controller, en die is -niet alleen bij mij maar ook bij een aantal anderen- vervangen na problemen met vocht (rit in de regen) en dat geeft toch te denken.

Volgens mijn dealer moet de Stromer gewoon tegen rijden in de regen bestand zijn, maar als dan juist de controller het begeeft en ik zie nu jouw foto's, dan maak ik me toch wel wat zorgen over de constructie. De controller zelf is trouwens wel gesealed, dus dat zou ook schade door vocht moeten tegen houden, maar kennelijk gaat het toch niet altijd goed.

Als ik jou was zou ik deze foto's eens naar je dealer mailen en vragen of Stromer dit normaal vindt. (Een auto is aan de onderzijde immers ook op heel veel plaatsen gewoon open, als ik onder de motorkap kijk dan zie ik gewoon de stoep, en dat is wel normaal.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Witte
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:01
Merk SP: Stromer

Ik heb een föhn langdurig op de opening in het frame laten blazen. Aan de bovenzijde van de lange kunststof plaat was een lichte luchtstroom vast te stellen (ventilatie).
Ik heb dezelfde foto serie per email naar de dealer gedaan, maar wil graag morgen weer stromeren.
En het blijft waarschijnlijk niet droog :shock:

We zullen zien hoe het verder gaat :D
I cycle myself an accident :bj
ST2 White 2016 :cool2:
ST7 Gold 2023 :d3:
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Stromeur schreef: 19 nov 2017, 21:34 Zo dan.(...) (Een auto is aan de onderzijde immers ook op heel veel plaatsen gewoon open, als ik onder de motorkap kijk dan zie ik gewoon de stoep, en dat is wel normaal.)
off-topic: ik heb tijdens een opleiding voor parachutesrpingen een aantal malen in een Cessna plaatgenomen, waar je door de vloerplaten heen gewoon naar buiten kon kijken. De piloot vond dit normaal... :roll:
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Witte schreef: 19 nov 2017, 22:00 Ik heb een föhn langdurig op de opening in het frame laten blazen. Aan de bovenzijde van de lange kunststof plaat was een lichte luchtstroom vast te stellen (ventilatie).
(...)
We zullen zien hoe het verder gaat :D
Kijk, dat werkt soms ook prima bij een mobiele telefoon die per ongeluk in de wasmachine terecht gekomen is.
Witte
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:01
Merk SP: Stromer

Ander voordeel van de föhn, een prima kapsel. En daarbij ik had net eventjes geen baal rijst beschikbaar om de Stromer in te plaatsen :bj
I cycle myself an accident :bj
ST2 White 2016 :cool2:
ST7 Gold 2023 :d3:
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

je kan hem ook in een grote ton rijstkorrels steken :mrgreen:
Plaats reactie