Nieuwe versie OMNI app (versie 3.0.0)

petervanes
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 okt 2020, 14:36
Locatie: Diepenheim
Merk SP: Stromer St1-x
Km-stand: 3.400

Ja, synchronisatie heeft plaatsgevonden.
St1-x 2019. Ergon gp1, kinekt bodyfloat, redshift shockstop.
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

LEUK FILMPJE .....maar ik krijg geen omni te zien onder bike....bij rit resetten is het afgelopen....; Ook het koppelen tussen fiets en smartphone lukt niet, reeds 10X een poging ondernomen; Zal maar met de oude app voortdoen. :dwarf:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
SpeedPAT
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 291
Lid geworden op: 15 mei 2021, 21:03
Locatie: Noord Limburg
Merk SP: Stromer
Km-stand: 4000

jovdt schreef: 19 mei 2021, 21:52 LEUK FILMPJE .....maar ik krijg geen omni te zien onder bike....bij rit resetten is het afgelopen....; Ook het koppelen tussen fiets en smartphone lukt niet, reeds 10X een poging ondernomen; Zal maar met de oude app voortdoen. :dwarf:
Normaal gesproken komt ‘OMNI’ op het display tevoorschijn als je over het scherm veegt.
Probeer het nog eens.
Je kunt de fiets op 2 manieren koppelen, via Bluetooth voor de automatische lock/unlock en via de app.
Dat laatste gaat inderdaad soms moeizaam. Overdracht gegevens lijkt te blokkeren.
Is je fiets juist geregistreerd door de dealer, dwz identiek e-mail adres en naam ?
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Gooien jullie eerst de oude app van jullie smartphone? Of gewoon de oude updaten. Ik las hier ergens iets van een navigatie functie..Of was dit een joke? Bedoel dat je een adres kan invoeren en navigeren via de app.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De reeds aanwezige oudere versie van de app werd geüpdatet vanuit de AppStore, qua procedure is er dus geen verschil met de andere geïnstalleerde apps.

Er is geen navigatiefunctie aanwezig.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
mrstrom

Free2be schreef: 19 mei 2021, 23:18 Gooien jullie eerst de oude app van jullie smartphone? Of gewoon de oude updaten. Ik las hier ergens iets van een navigatie functie..Of was dit een joke? Bedoel dat je een adres kan invoeren en navigeren via de app.
op mijn S8 android had hij zelf geupdate. en die navigatie, just dream on haha. Die zou het zeker ook goed doen voor SP routing of niet?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

mrstrom schreef: 20 mei 2021, 08:08 op mijn S8 android had hij zelf geupdate.
Zowel op Android als op iOS dus. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Ha ok, ik dacht dat ik al iets gemist had...Om er ff een navigatie functie bij in te stoppen..Als je bv Google maps gebruikt, ondanks dat je Smartphone met een draadje aan het oplaadpunt zit, loopt de batterij snel leeg..Volgens de FM kunnen ze de aangeleverde laadstroom niet verhogen om dit euvel bij te sturen..Zonde van het draadje aan je fiets.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen !

vanmorgen was de oude app domweg vervangen door de nieuwe (geforceerde update). Ik moest inderdaad de nieuwe gebruiksovereenkomst/voorwaarden goedkeuren, opnieuw inloggen en dat was het.
Mijn ST3 was direct zichtbaar; alles is "gewoon" op afstand bedienbaar wat zou moeten (locken, resetten, sensoren, etc); heb geen QR-code hoeven te gebruiken.

Mis ik iets ? Is nu alles gesynchroniseerd en hoe kan ik dat constateren ?
Lijkt me een beetje raar dat ik eerst werkende ST3-data moet verwijderen om vervolgens via die QR-code de ST3 te moeten koppelen ?

Eerste indruk: niet schokkend.
Plusje: je kan op afstand resetten en een Stromer verwijderen/toevoegen.
Minnetje: ben de accu-indicatie kwijt (zeer goed / goed /etc). Voor mij niet het meest grote probleem want die kan ik toch wel uitlezen.
De kaart is hilarisch onnauwkeurig. De fiets heb ik vanochtend een uurtje (aan) buiten gezet; ben 30 km wezen peddelen en de ST3 staat nu al weer een half uurtje buiten (aan) voor het huis. Maar op de kaart, net zoals vanochtend vroeg, toch echt een dikke 3 km verderop ? De oude app gaf gewoon de locatie van m'n St3 aan THUIS op de kaart en niet ergens anders. Mogelijk trekt dat nog bij door gebruik ?

Veel veilige kilometers toegewenst
Grtz,
Reinout
Klaas
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 mar 2018, 16:24
Locatie: Flevoland
Merk SP: Stomer St3 Pinion LE

Als ik in de nieuwe Omni mijn rit gegevens wil resetten, krijg ik de foutmelding: Formulier gegevens onvolledig. Iemand enig idee wat er mis is. Alvast bedankt.
Plaats reactie