App koppelen Stromer ST2

Plaats reactie
Johanhen
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2017, 16:13

Ik heb een 2e hands stromer gekocht maar het lukt niet om de app te koppelen. Fietsenzaak waar vorige eigenaar de fiets heeft gekocht gebeld maar zij weten het blijkbaar ook niet. Zij wachten weer op bericht van Stromer. Wie oh wie kan mij helpen??
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb onlangs live meegemaakt dat een Stromer van eigenaar wisselde en de gegevens van de nieuwe eigenaar aan de Stromer werden gekoppeld. Dit werd door de dealer ter plekke gedaan en was binnen enkele minuten gepiept: kwestie van de benodigde gegevens invoeren in het systeem en klaar. De nieuwe eigenaar ontving direct de automatisch gegenereerde e-mails van Stromer die met het koppelen van de Stromer gepaard gaan en hij had hierna binnen een minuut via de OMNI app verbinding met de Stromer.

Ik weet niet waar de dealer precies op wacht? Is voorgaande mis gegaan en wacht hij op reactie van Stromer? Of weet de dealer niet hoe dit moet en wacht hij op instructies van Stromer?

Als je maandag niks van de dealer verneemt, dan zou ik het rechtstreeks aan Stromer voorleggen. Je kunt ze mailen op het algemene e-mail adres dat je op de Stromer website vindt. Er werken ook mensen die Nederlands spreken en over het algemeen reageren ze snel.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Johanhen
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2017, 16:13

Dank voor je reactie. Ik heb de fiets particulier gekocht maar contact gehad met de oorspronkelijke dealer. Maar goed dat ik weet dat ik Stromer rechtstreeks kan benaderen. Ik ga dit nu direct doen.
Johanhen
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2017, 16:13

Met dank aan de dealer is het gelukt!
Goede service en klantvriendelijk!!
Plaats reactie