Groter voorblad ST1x/ST2s
Over die kettinglijn: als je denkt dat je met 1 blad voor en 11 tandwielen achter een bruikbaar setje hebt, dan heb je het in mijn ogen helemaal mis. Elders hier op het forum is al eens eerder gemeld dat je met het ene blad voor zo'n 5 (misschien 6) bruikbare tandwielen achter hebt. Bij de overige tandwielen loopt de aandrijflijn zo schuin/scheef dat dit niet volgens mij niet meer goed is voor je ketting en voor die overige tandwielen.
Witte ST3 van maart 2019
In dit topic ga je meer praktische info terugvinden.Dan maar zo schreef: ↑27 mei 2019, 22:00 Kan iemand mij vertellen wat er mogelijk is, of moet ik het voorblad iets naar buiten monteren zodat ik meer ruimte krijg voor een grotere diameter.
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Dat klopt maar als je achteraan op 14 rijdt en 13, 12, 11 links laat liggen heb je een betere ketting lijn, dus een voordeel tov op de 11 te rijden. Daarstraks op gelet, cadans continu 100+, continu tegen de snelheidsbegrenzing van de ondersteuning gereden (weinig wind).Henry schreef: ↑28 mei 2019, 14:24 Over die kettinglijn: als je denkt dat je met 1 blad voor en 11 tandwielen achter een bruikbaar setje hebt, dan heb je het in mijn ogen helemaal mis. Elders hier op het forum is al eens eerder gemeld dat je met het ene blad voor zo'n 5 (misschien 6) bruikbare tandwielen achter hebt. Bij de overige tandwielen loopt de aandrijflijn zo schuin/scheef dat dit niet volgens mij niet meer goed is voor je ketting en voor die overige tandwielen.