Schandalige levertijden...........

ocra

Ben het ergens ook met WFVst5 eens want dat Corona wordt momenteel wel te pas en te onpas gebruikt als excuus voor van alles en nog wat zowel B2B als B2C. Dat het invloed heeft gehad om de aanvoer is wel duidelijk maar wat Corona ook blootlegt is dat wellicht sommige concepten heel normaal zijn geworden in de globalisering van de wereld en denken in voornamelijk financiële effecientie wat wellicht helemaal geen goed concept is. Voorraad beheer is daar 1 van, voorraad is dood kapitaal dus vooral niet aandoen en de aanvoer is er toch de volgende dag, Als even dat laatste weg valt ben je de sjaak als je 0 voorraad hebt.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik had het gewoon besteld bij mijn dealer, betaal daar wel brutobruto
maar gun ze dit ook.
Inmiddels 6-7 weken (dacht dat ik op tijd besteld had) en twee bezoekjes verder........
De vorige twee cassettes had ik al bij Martens besteld, werkt perfect.
De onderdelen die ik zondag bij de andere grote speler besteld heb zijn gisteren binnen gekomen.
Met name het voor kettingwiel was het grote probleem, komen er nu twee van.....(hoop ik)heb nog niet vernomen dat het uit België afgestuurd is ik hoop maar dat de voorrad beheersing Ok- en er geen manco is.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
ocra

Ach ja ik ik heb een garantie claim van mijn achterwiel/motor gedaan in januari en dat ding is er nog steeds niet. Ik heb ook ene keer half jaar een oplader van mijn dealer geleend omdat deze niet voorradig waren (ook garantie claim) de dealer was toen al aardig door de opladers heen. Ik zou toch wel simpel worden als dealer hiervan.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ja dat is zeker een feit.
Ik snap best dat het soms wat lastig is in deze tijd, zelfs MTU (Mercedes industrie dieselmotoren en ZF halen sommige onderdelen in Aziatische landen en daar kan het best pijn doen)
Ben erg blij dat Golvas mij een goede tip heeft gegeven, met nieuw rubber en verse DriveLine is de fiets weer als nieuw en gaat als een Jekko.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

En toen werd "Golvas" "via" ... ;p

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik noem geen namen....ben geen verrader ;p
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Maarre... voelde van de week tijdens het vervangen van de driveline dat nu ook voorwiellagers naar de filistijnen zijn, meteen maar bij de Zuiderburen besteld en vanmorgen de bestelling bij de huisdealert geannuleerd.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Voorwiellagers van ITN voor DT SWISS naven liggen op voorraad bij Wheel-TEC in Alkmaar. Half uurtje trappen van je huis. Lees hier
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Plaats reactie