Standaard voor onderhoud / schoonmaken

Gesloten
AntonW
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 aug 2020, 15:07
Locatie: Hilversum
Merk SP: Stromer ST1-2020
Km-stand: 10000

Hoi,

Na de top tips voor een goeie pomp (Joe blow kwam vandaag binnen) ben ik nu opzoek naar een goeie standaard om de fiets op te zetten voor het schoonmaken.
Vandaag wilde mijn zoon nog wel even vasthouden maar hij was het al snel zat. Ik zie er veel te koop maar ze lijken meer bedoelt voor lichte race fietsen en niet voor onze zware bolides.
Wat gebruiken jullie?
ST1 2020 L - 983 wh - redshift shockstop zadelpen - verende voorvork - ortlieb classic tassen
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Dit forum beschikt over een prachtige zoekfunctie ... waarom doe je niet de moeite om die te gebruiken ?

viewtopic.php?f=9&t=63
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mochten er na het doorlezen van dat topic nog vragen over blijven, dan daar graag verder.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
AntonW
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 aug 2020, 15:07
Locatie: Hilversum
Merk SP: Stromer ST1-2020
Km-stand: 10000

Ey Galvas, terrechte vraag waarom ik niet de zoekfunctie heb gebruikt.

Maar, het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar bij het zoeken op het woord "standaard" en "reinigen" (en dergelijke) kwamen er vele resultaten, maar niet de gewenste naar boven.
In dit geval is het dus zo'n situatie waarin je moet weten wat je zoekt voordat je het kan vinden.

Hetzelfde gold voor de pomp topic, ook daar kwam de top topic wat je voro me had opgedoken niet in de eerste paginas van mijn zoekresultaten voor.
Volgende keer zal ik mijn vruchteloze zoekpogigen vermelden in mijn post zoat je dat an alvast weet ;-)

En beide bedankt voor de linkage!

groet
Anton
ST1 2020 L - 983 wh - redshift shockstop zadelpen - verende voorvork - ortlieb classic tassen
Gesloten