Suggestie: auto-reset trip

Wamf
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2019, 06:17

Ik rijd dagelijks met de ST1X naar 't werk en vind het fantastisch dat ik ook mijn gereden kilometers via de omni app kan opvolgen. Toch loopt het niet allemaal zo vlot, tenzij ik na elke rit een reset trip doe. Zou het niet kunnen ingebouwd worden dat de tripteller automatisch op nul gezet wordt na bijvoorbeeld 2u stilstand, of dagelijks om middernacht... (al dan niet configureerbaar). Weet iemand waar ik feature suggesties aan Stromer kan doorgeven ?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wamf schreef: 18 okt 2019, 20:39 Zou het niet kunnen ingebouwd worden dat de tripteller automatisch op nul gezet wordt na bijvoorbeeld 2u stilstand, of dagelijks om middernacht... (al dan niet configureerbaar)
Wat mij betreft hoeft dit en kan dit ook niet : fiets staat hier sowieso uit als ie stilstaat en bovendien heb ik er geen probleem mee om dat manueel te resetten ... gaat snel en kost geen moeite.

Contactformulier : https://www.stromerbike.com/de/unternehmen/kontakt
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Weet je dat je je stromer kan resetten door 2 seconden op het scherm van je omni te drukken?
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Wamf
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2019, 06:17

Tomasj schreef: 18 okt 2019, 21:07 Weet je dat je je stromer kan resetten door 2 seconden op het scherm van je omni te drukken?
Nee, wist ik niet. Bedankt voor de tip !! Dat maakt het al iets makkelijker om te resetten. Ik mag het alleen niet vergeten te doen. Een auto-reset blijft mijn voorkeur hebben.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als je klaar bent met je rit, dan zet je je Stromer hoogstwaarschijnlijk uit of in anti-diefstalmodus. Dat is hét moment! :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Goeie tip! In de handleiding ben ik nog maar enkele pagina's ver :mrgreen:
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Stromeur schreef: 18 okt 2019, 22:01 Als je klaar bent met je rit, dan zet je je Stromer hoogstwaarschijnlijk uit of in anti-diefstalmodus. Dat is hét moment! :ay
...of je doet dit nadat je de pin-code hebt ingevoerd.

Ik zie het nut van een auto-reset niet in, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel met die cijfertjes doe.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

De must ervan schiet me even voorbij, mits de mogelijkheden er gewoon zijn..je vinger enkele seconden houden op het display en de reset is uitgevoerd. Bij een auto dien je ook de dagteller manueel te resetten.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Gelukkig wel manueel. Als het automatish zou gaan, zou ik dat meteen uit willen schakelen. Ik gebruik deze niet om per dag of rit te kijken, maar meer voor- maand en vakantietotalen (op de gewone fiets). Zie het nut van een dagteller maar heel beperkt.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Vergeet ook niet dat je op je GSM omni app voor elke dag alle statistieken kan raadplegen. Dus zelfs al heb je geen reset uitgevoerd op je fiets zelf, de app houdt dit allemaal netjes bij.
ST3 black 983wh
Plaats reactie