Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hoi, iemand enig idee of ik dit met een inbussleutel kan verhelpen? of heb ik meer tools nodig? ik reed 40 en ben vooralsnog vooral blij dat ik nog leef.
Bijlagen
7AE106A5-DA2E-46F4-9EAA-494374737FED.jpeg (5.86 MiB) 2980 keer bekeken
Dit is een bekend probleem. Nadat je de crank weer goed hebt vastgezet, zal deze niet snel meer loslaten, maar via een periodieke controle kun je dit eenvoudig voorkomen.
Henry schreef: ↑16 sep 2019, 19:19
Dit is een bekend probleem. Nadat je de crank weer goed hebt vastgezet, zal deze niet snel meer loslaten, maar via een periodieke controle kun je dit eenvoudig voorkomen.
Ik las al in de handleiding dat je voor iedere rit alle schroeven moet controleren, maar dacht schouderophalend dat dat “overdreven” was.
Morgenochtend even alles nalopen, zo’n momentje als vandaag heb ik liever niet nog een keer.
Ik mis hier vooral de pro-activiteit van de dealer (en afleverkwaliteit van Stromer).
Een crank mag er nóóit zomaar afdonderen, levensgevaarlijk. Dit is enkele keren eerder gebeurd bij nieuwe ST3's. Goeie Stromer dealers moeten dit inmiddels ook weten en zorgen ervoor dat deze geborgd is voordat de bike wordt afgeleverd. Een crank is echt niet iets dat je voor elke rit zou moeten hoeven controleren.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023