Geen toegang tot de Stromer OMNI APP

Plaats reactie
stanman23
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2019, 13:16
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 850

Ik heb een nieuwe telefoon (kom van de A8 en heb nu een S10+). Dus de Omni app gedownload en proberen in te loggen. Na het euvel dat ook het e-mail adres hoofdlettergevoelig bleek te zijn en bij auto invullen er een spatie achter kwam, bij de inlog eindelijk de juiste inloggegevens kunnen invullen. Echter krijg ik een CSRF-verificatie mislukt melding. (CSRF-)cookie in de web browser uitgeschakeld (zie afbeelding) Zowel met wifi als 4G geprobeerd.

Op mijn tel staat de Chrome browser geïnstalleerd. Bij de instellingen staan de cookies op geaccepteerd. De Samsung browser heb ik eraf gegooid. Ook in Chrome een uitzondering toegevoegd met als website api3.stromer-portal.ch. Maar werkte nog niet.

Iemand enig idee hoe dit werkend te krijgen?
Bijlagen
Screenshot_20190911-155405_Stromer OMNI.jpg
Screenshot_20190911-155405_Stromer OMNI.jpg (491.21 KiB) 3260 keer bekeken
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je hebt de OMNI app wel gedownload uit de play store?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
quacktop
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jan 2019, 20:22
Locatie: De Kempen

Even de data weggooien van de app, dan kan je opnieuw beginnen.
Android settings -> Apps -> zoeken naar: Stromer -> Storage -> Clear storage.
App uninstall -> re-install heeft zelfde effect als vorige stap.
stanman23
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2019, 13:16
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 850

De app kwam uit de playstore. Deze al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ook op de manier hierboven nu geprobeerd (in de instellingen van de app de cache en data wissen, dan app verwijderen en opnieuw installeren.)

Helaas dezelfde foutmelding. Op mijn andere tel sta ik nog wel ingelogd (omdat ik het eerst werkend wilde krijgen). Maar toch maar het account afgemeld. Ook de gegevens gewist en de app verwijderd. Op mijn andere tel de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas... dezelfde melding.
stanman23
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2019, 13:16
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 850

Wow... opgelost

App eraf, telefoon opnieuw opstarten, app downloaden. Wachtwoord reset aangevraagd.

Hierna toch nog dezelfde error. Meerdere malen geprobeerd vaak de error maar opeens deed hij het.... Dus de app is weer werkend. Waarom, geen idee maar we zijn weer een stapje verder met deze... nog niet zo fijne fiets.

Nu het volgende probleem weer aanpakken. De ondersteuning viel vandaag wederom rustig aan weg.
Eerst 42,
5 km verder 40,
5 km verder 38,
5 km verder 32
5 km verder zo goed als niets.
Laatste 10 km zelf trappen dan maar.

Accu begon bij 100% (aan de lader), aankomst van waar ik moest zijn had de accu nog 60% (1000kwh accu). Sensor reset werkte niet, sensor reset in het servers menu had ook geen effect, accu eruit en na enkele minuten erin werkte ook niet. Nadat ik thuis de lader ben gaan halen heb ik de fiets aan de lader gelegd. Hopend dat dit zou helpen zodat ik de terugweg weer ondersteuning zou hebben. (dit was ongeveer 2 uur later en de fiets had ik geheel uit gezet) Tot mijn verbazing gaf de fiets aan dat de accu 0% had, terwijl dit bij het wegzetten 60% was. (Dit had ik al eens eerder gehad, rond de 80% volledige ondersteuning langzaam aan weg. Ophaaldienst gekomen, ik mijn fiets uitgezet, nadat ik thuis was gebracht ongeveer 2 uur later de fiets aan de lader gaf deze 0% aan.) Je zou zeggen dat de accu of defect is of iets dergelijks. Maar ik kon nog wel de BOOST knop (dan gaat hij normaal 20km/h zonder te trappen) indrukken en dan haalde hij nog 8,5 km/h. Dus leeg was hij toch niet. Mocht iemand hier ervaring mee hebben of een oplossing hoor ik dat graag. Dan ga ik komende week de FM maar weer bellen.

Even een kleine bijlage van de foutlijst:

754: 18:32:01 ERR:21000C (dit was volgens mij van de vorige trapondersteuning verlies. Ik heb geen nieuwe errors van vandaag)
754: 18:30:28 ERR:210008
720: 00:00:00 ERR:210400
719: 00:00:00 ERR:210400
718: 00:00:00 ERR:210400
717: 00:00:00 ERR:210400
716: 00:00:00 ERR:210400
715: 00:00:00 ERR:210400
714: 15:26:55 ERR21000C
stanman23
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2019, 13:16
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 850

Langs de FM geweest en die heeft contact gehad met Stromer. Het zou of de kabel zijn die naar de motor loopt (deze zag er goed uit). En anders de controller. Deze is onder garantie vervangen.

Nu maar afwachten. Heb er op dit moment 65 km mee gefietst, de eerste 10 km zat de ondersteuning op 45 á 45,5. Hierna afnemend naar 42 á 43. Ook naar opnieuw opladen naar 100% toch maar 42 á 43. Ben benieuwd of deze niet verder gaat terug zakken.
Plaats reactie