Dat ziet er zo uit :
https://www.google.com/search?rlz=1C1GC ... 1&dpr=1.75
En ja dat ziet er ff anders uit...
Experiment met voltage en manipulatie bij resetten TMM sensor
Het is geen misleidende naam, het doet wat het moet doen = kracht meten.Pedelectron schreef: ↑31 aug 2019, 19:38 Kun je me ook ff uitleggen hoe die torque sensor(misleidende naam ) dan werkt wanneer die geïntegreerd is in een middenmotor? Meet hij dan ook de verwaarloosbare kracht die zijdelings op de trapas komt en niet het cruciale draaimoment?
-
- Pro
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 23 aug 2019, 19:33
Ik geef het op. Ik verdoe mijn energie aan een verloren zaak!
Verhaal constant aanpassen, Veranderen van onderwerp. Ontwijkende antwoorden. Mist en gebrabbel spuwen.
Iemand had me wel eens mogen waarschuwen!
Verhaal constant aanpassen, Veranderen van onderwerp. Ontwijkende antwoorden. Mist en gebrabbel spuwen.
Iemand had me wel eens mogen waarschuwen!
Ik geef feiten, als je ze kan weerleggen doe het dan (en niet met halve waarheden), misschien kan ik nog wat leren. Daar ben ik niet beschaamd voor (heel blij zelfs).Pedelectron schreef: ↑31 aug 2019, 19:55 Ik geef het op. Ik verdoe mijn energie aan een verloren zaak!
Verhaal constant aanpassen, Veranderen van onderwerp. Ontwijkende antwoorden. Mist en gebrabbel spuwen.
Iemand had me wel eens mogen waarschuwen!
Voor jou is het misschien mist en gebrabbel maar dat zegt meer over jou dan over mij.
De A4 was voor mij het allerlaatste redmiddel om iets duidelijk te maken, heeft niet geholpen ondanks de test van andere forumleden en mijn verduidelijking ervan. Maar het is ok, rust in vrede dat je gelijk hebt, je hebt mijn zegen.
Succes met de SP en vele veilige km' ters gewenst.
-
- Pro
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 23 aug 2019, 19:33
Misschien je eerste reactie eens herlezen, ik heb alles al weerlegd met documentatie, links en tekeningen.
Maar je houdt niet op.
Hetgeen ik weerlegd heb, daar zwijg je snel over, zonder te erkennen dat je fout was of enige vorm van excuses voor het feit dat je mijn post ONZIN vond en zo dus ook indirect mijn intelligentie in twijfel trekt.
En dan antwoord je naast de kwestie of begint wat in de lucht te fietsen.
Ik begin door te krijgen dat je ego het niet aan kan om fouten toe te geven. Anders had je dat al gedaan voor de punten die duidelijk weerlegd zijn. Dus we kunnen hier nog 5 dagen doorgaan, het is zinloos!
Je blijft brabbelen tot ik het opgeef of we zover van je oorspronkelijke post zijn afgeweken dat niemand nog weet wat je oorspronkelijk allemaal voor onzin uitkraamde over o.a. de kadanssensor. Je weet het zelfs beter als de fabrikanten zelf!
Ik ben een geduldig persoon, maar nu ga ik toch eerst ff afwachten tot Batavus en de andere fabrikanten hun bedrog over de werking van hun systemen openlijk toegeven.
Proverbs 18:2
Maar je houdt niet op.
Hetgeen ik weerlegd heb, daar zwijg je snel over, zonder te erkennen dat je fout was of enige vorm van excuses voor het feit dat je mijn post ONZIN vond en zo dus ook indirect mijn intelligentie in twijfel trekt.
En dan antwoord je naast de kwestie of begint wat in de lucht te fietsen.
Ik begin door te krijgen dat je ego het niet aan kan om fouten toe te geven. Anders had je dat al gedaan voor de punten die duidelijk weerlegd zijn. Dus we kunnen hier nog 5 dagen doorgaan, het is zinloos!
Je blijft brabbelen tot ik het opgeef of we zover van je oorspronkelijke post zijn afgeweken dat niemand nog weet wat je oorspronkelijk allemaal voor onzin uitkraamde over o.a. de kadanssensor. Je weet het zelfs beter als de fabrikanten zelf!
Ik ben een geduldig persoon, maar nu ga ik toch eerst ff afwachten tot Batavus en de andere fabrikanten hun bedrog over de werking van hun systemen openlijk toegeven.
Proverbs 18:2
Heren...
Laten we eerst 'ns kijken of jullie het eens zijn met het volgende: De TMM sensor meet de kracht F (rood) die recht evenredig is met koppel/torque T (blauw).
Eens?
Stapje voor stapje...
Laten we eerst 'ns kijken of jullie het eens zijn met het volgende: De TMM sensor meet de kracht F (rood) die recht evenredig is met koppel/torque T (blauw).
Eens?
Stapje voor stapje...
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Eens.
Hou er wel rekening mee dat de kracht die je levert niet ronddraait maar neerwaarts is, ronddraaiend volgt de kracht een sinus en niet constant de kracht/gewicht/koppel op de trapper. Maw is het doorgegeven koppel nul op O° en 180° (als 0° boven is) en is het doorgegeven koppel max bij 90° en 180°.
Laatst gewijzigd door Jins op 31 aug 2019, 21:25, 3 keer totaal gewijzigd.