Omni app, lukt niet om account aan te maken

Plaats reactie
ronaldm
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2019, 18:45

Hallo,
Ik heb een nieuwe Stromer 3. Ik heb de Omni app op mijn telefoon geinstalleerd. Deze geeft twee opties: Voor het eerst aanmelden of Ik heb al een account. Ik klik op Voor het eerst aanmelden, en kan mijn email adres invoeren. De app geeft aan dat ik dan per mail een instructie krijg om mijn account aan te maken. Echter, deze mail krijg ik niet. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, ook met een ander email adres, maar geen mail, ook niet in de spam. Zonder account kan ik de app niet gebruiken. Hoe nu verder?

Wie kan mij helpen?
Al vast dank
Ronald
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Contact opnemen met je dealer. Die moet jouw Stromer aanmelden in de Stromer Portal, waarna jij de gegevens ontvangt waarmee je verder kunt in de app. De koppeling tussen je Stromer en de OMNI app gebeurt via het door jou opgegeven e-mail adres.

De dealer heeft registratie (nog) niet gedaan, of er is iets verkeerd gegaan bij de registratie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ronaldm
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2019, 18:45

Oke dank je, ik ga de dealer bellen. Wel raar dat de App gewoon aangeeft dat je je kunt aanmelden en een mail zal versturen met instructive maar dit dus vervolgens niet doet.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja, het is soms een beetje warrig allemaal. Dat had ik de eerste keer ook (dik 2 jaar terug): de app zei dit, een SMS zei dat en de mail zei weer wat anders. Stromer en begrijpende zinnen/aanwijzingen produceren: ze zijn er nog nét niet ;)

Gewoon even aan je dealer vragen hoe het staat met de registratie. Komt wel goed. En tot die tijd kun je bijna alles via de display wel regelen dus je kunt er lekker mee gaan rijden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie