Omni C FW 4.1.3.3 Al iemand op zijn fiets?

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hier nog eens opnieuw gekeken in het menu, info. Geen update die beschikbaar is: N/A update prepaired.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Tomasj schreef: 23 jun 2019, 11:06 Dat zie je ook bij standje 1: met de racefiets ben ik gewoon sneller dan met de Stromer, onder zowat alle omstandigheden.
Herkenbaar. Racefiets is sowiso qua houding al zoveel meer aero dat je daar al een substantieel van je Stromerwattage nodig hebt om dat weg te werken. Dan de grote banden, extra gewicht; heb je het al snel verklaard.
Als we naar een grotere actieradius willen is een meer aero houding de makkelijkst te behalen winst IMHO.
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

De feature met resterend aantal KM vind ik handig (maar heb nog niet getest hoe accuraat dit is). ook het feit dat je in de app kan aflezen hoever je batterij is opgeladen is een nuttige toevoeging. De fiets beweegt inderdaad moeilijker indien op slot (achteruit rijden werkt zonder probleem). Seamless ride werkt wat minder soepel maar ik kan dit niet direct linken aan deze update
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Smolly
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 feb 2019, 05:53
Locatie: Brabant
Merk SP: Stromer ST5 ABS

Heb van FM geleerd dat linker handrem en menu, service menu met pin voor Stromer zelf. Zelfs FM kent pin niet. En rechter handrem en menu naar service menu zonder pin.
Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

Update geinstalleerd maar nog niet echt iets gemerkt, zal even beter kijken morgen :)
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Tja, je moet bij instellingen kiezen wat je op het schermpje wilt hebben: % of km. Ik erger me inmiddels aan een aantal dingen die Stromer ver weg heeft gestopt in menuutjes: het resetten van de rit-teller, de totaal km-stand en nu ook het kiezen tussen % en km. En dan nog de 3 verschillende schermpjes tijdens het rijden... :aq

Ik wil 1 (één) schermpje met daarop:
- snelheid en gemiddelde ritsnelheid
- totaal km-stand en ritafstand (incl. reset functie)
- batterij restlading in % en km
- aanduiding setting 1/2/3: compact (en niet 25% van het display...)
- klokje
Dit moet gewoon passen! :dwarf:
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

Ah, vandaar ... rit-reset moet gewoon de 6e optie in het 'menu' zijn wat mij betreft ... 'lock/power-off/reset-trip/...rest...'
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Rit reset is gewoon 2s duwen op het scherm, en dan bevestigen. Je hoeft daar toch geen knopje voor?
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Tomasj schreef: 02 jul 2019, 21:04 Rit reset is gewoon 2s duwen op het scherm, en dan bevestigen. Je hoeft daar toch geen knopje voor?
Aha, wist ik niet. Niet eerder gevonden, omdat dit alleen werkt voor de 2 schermpjes met de ritparameters.

Prima, nu de rest nog :lol:
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

"ow" :)
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
Plaats reactie