Accu-prijzen
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Upgrade prijzen heb ik inderdaad niet naar gekeken. Je ruilt de andere accu er immers voor in en de fabrikant levert waarschijnlijk ook vrijwillig wat marge in in ruil voor de koppelverkoop.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Ik snap je betoog, maar de ST3 is voor mij nu eerder de minst slechte dan de beste.
Ik zie echt heel veel verbeterpunten op dat ding, maar het is ook een simpel gegeven dat er geen echt serieus alternatief is als W-W monster. Geen enkele SP kan mij onder goede omstandigheden met 42+ gemiddeld (gps km, dus 44+ op OMNI) heen en weer rijden.
Dus ja, ergens is het ook wel weer de beste keuze....
Klopt da's ook de reden dat mijn DF sinds ik de st5 heb nog maar 200km gereden heeft. Al rij ik daar 50+ mee (en dan ben ik na 5 minuten aardig naar de kl...n)op de stukken dat het kan ben ik met de st5 toch 10 minuten op 30 km eerder op mijn werk en thuis.Daniel1975 schreef: ↑02 jun 2019, 20:50Ik snap je betoog, maar de ST3 is voor mij nu eerder de minst slechte dan de beste.
Ik zie echt heel veel verbeterpunten op dat ding, maar het is ook een simpel gegeven dat er geen echt serieus alternatief is als W-W monster. Geen enkele SP kan mij onder goede omstandigheden met 42+ gemiddeld (gps km, dus 44+ op OMNI) heen en weer rijden.
Dus ja, ergens is het ook wel weer de beste keuze....
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
Zeker een goede keuze.Daniel1975 schreef: ↑02 jun 2019, 20:50 Geen enkele SP kan mij onder goede omstandigheden met 42+ gemiddeld (gps km, dus 44+ op OMNI) heen en weer rijden.
Dus ja, ergens is het ook wel weer de beste keuze....
Als snelheid en range (de enige) eisen zijn is er ook een SP met 2kWh accu en 2kW motor die dat kan (zag er maand geleden zo 1 tje rijden). Mooi is wat anders maar een alternatief voor beide eisen is dat wel. Natuurlijk zijn dat niet de enige eisen wat de keuze uiteraard verder beperkt.
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
En ook minder mooi, maar voldoet wel aan deze criteria: de Speedped.Daniel1975 schreef: ↑02 jun 2019, 20:50 Geen enkele SP kan mij onder goede omstandigheden met 42+ gemiddeld (gps km, dus 44+ op OMNI) heen en weer rijden.
Dus ja, ergens is het ook wel weer de beste keuze....
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
De hoogte van de inklarings- en afhandelingskosten wordt bepaald door het koeriersbedrijf dat de zending bij je aflevert. De hoogte van invoerrecht, BTW e.d. wordt bepaald door de douane en verschilt per product.
Met welke vervoerder verzendt dit bedrijf naar NL en hoeveel kosten brengen ze in rekening? In welke categorie valt een accu, qua invoerrecht, BTW etc. en hoe hoog is het bedrag?
Ik zie dat deze winkel de accu's heeft afgeprijsd. Waarschijnlijk is dit overjarige voorraad. Momenteel rijden er exact zeven ST5 Stromers rond in heel Canada. Stromer is daar niet groot. Houd er rekening mee dat je voor garantie moet aankloppen bij de winkel waar je de accu hebt gekocht, met alle kosten voor het terugsturen van dien.
Zelfs áls je ze zover krijgt dat je een garantieclaim rechtstreeks met Stromer in Zwitserland mag regelen (moet ik nog zien, want dat zou betekenen dat Stromer grijze import faciliteert, daar worden EU dealers boos over): ook CH is een niet-EU land. Dus naast verzendkosten krijg je ook dan te maken met bijkomende kosten.
Scooteretti is volgens mij verder wel een keurige winkel, dus wat dat betreft zul je je er geen buil aan vallen.
Met welke vervoerder verzendt dit bedrijf naar NL en hoeveel kosten brengen ze in rekening? In welke categorie valt een accu, qua invoerrecht, BTW etc. en hoe hoog is het bedrag?
Ik zie dat deze winkel de accu's heeft afgeprijsd. Waarschijnlijk is dit overjarige voorraad. Momenteel rijden er exact zeven ST5 Stromers rond in heel Canada. Stromer is daar niet groot. Houd er rekening mee dat je voor garantie moet aankloppen bij de winkel waar je de accu hebt gekocht, met alle kosten voor het terugsturen van dien.
Zelfs áls je ze zover krijgt dat je een garantieclaim rechtstreeks met Stromer in Zwitserland mag regelen (moet ik nog zien, want dat zou betekenen dat Stromer grijze import faciliteert, daar worden EU dealers boos over): ook CH is een niet-EU land. Dus naast verzendkosten krijg je ook dan te maken met bijkomende kosten.
Scooteretti is volgens mij verder wel een keurige winkel, dus wat dat betreft zul je je er geen buil aan vallen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Pro
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 25 jan 2018, 07:11
- Locatie: Limal Belgie
Kijk maar een keer aan dit!
Komt van een FB group en gaat over "upgrades" van de Radpower e-bikes.
Komt van een FB group en gaat over "upgrades" van de Radpower e-bikes.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20200613-194434.jpg (706.06 KiB) 2590 keer bekeken
Pumpkin 20’’ ST3 983Wh – Thule Shield S
34km enkel
34km enkel
Er staat niet bij hoeveel energie erin zit...dus zegt niet veel. wat is Wh van deze?Pumpkin rider schreef: ↑16 jun 2020, 13:49 Kijk maar een keer aan dit!
Komt van een FB group en gaat over "upgrades" van de Radpower e-bikes.
is dat niet zo simpel als 52Vx20A = 1040Wh ?
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM