Geen contact met app als fiets in slaapstand is

mrstrom

waarom zou je standby laten staan?

ik zet hem dus altijd uit tenzij het voor een paar uurtjes is.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mijne gaat bij langdurig stallen inderdaad ook uit. Mocht-ie gestolen worden, dan activeer ik de diefstal-modus en treedt die wel in werking zodra de dief de Stromer aan zet. Tot die tijd heeft-ie er toch niks aan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

mrstrom schreef: 22 mei 2019, 21:05waarom zou je standby laten staan?...
Je zou het zo maar eens kunnen vergeten.
Witte ST3 van maart 2019
mrstrom

Henry schreef: 22 mei 2019, 22:14
mrstrom schreef: 22 mei 2019, 21:05waarom zou je standby laten staan?...
Je zou het zo maar eens kunnen vergeten.
Dat zou kunnen, maar dat is een onbewust iets.
Standby laten staan kan ook prima overwogen keuze zijn. Wat ieder zelf handig en prettig vind in gebruik. Daarom ook de vraag waarom, misschien moet ik het ook wel gaan doen.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Als de ST3 hier gestald staat, hangt hij aan de grondanker met 'n serieuze ketting, dan gaat ie ook op off. Als ik ermee op weg ben, blijft hij in standby modus. Ik hoop dat bij een batterij diefstal ook door Stromer kan gemerkt worden als deze ergens opnieuw wordt ingezet.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
zoeffffff
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 mei 2019, 21:04

Ik gebruik nu ook altijd de locked functie, en daarbij ontgrendelen met bluetooth met m'n mobiel maar merk dat het inderdaad wel veel van de batterij vraagt. M'n 814Wh staat op de terugweg van mijn ww rit (18 km enkele reis) op rood. Bij thuiskomst gisteren op 20%. Na het (voor mij) lange weekend maandag had ik zelfs geen ondersteuning meer op de terugweg in standje 3. Ik heb toen de fiets op dinsdagavond tot 100% opgeladen en pas op maandag weer gebruikt.
Ik kijk het nog even aan....
ST1 x sport
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Henry schreef: 22 mei 2019, 18:23 Als je meer dan 10 dagen op vakantie gaat, je de Stromer op standby hebt staan en de oplader niet aan de accu hebt gekoppeld, dan heb je dus na 10 dagen een probleem!
Zelfs als je de lader aan de fiets (die op standby staat) hangt blijft het probleem idem dito, want eens de batterij opgeladen is kan ze gaan ontladen ... het is immers een gewone lader, geen druppellader.
mrstrom schreef: 22 mei 2019, 21:05 waarom zou je standby laten staan?
Taxichauffeurs laten hem toch ook altijd stationair draaien ? ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
mrstrom

Golvas schreef: 05 jun 2019, 13:12

Taxichauffeurs laten hem toch ook altijd stationair draaien ? ... :mrgreen:

Mmm er is een topic dat je geen kinderzitje erop mag zetten...dus eens zien hoe jij je pasagiers dan meeneemt. :az
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 05 jun 2019, 13:12 Taxichauffeurs laten hem toch ook altijd stationair draaien ? ... :mrgreen:
Als jij al jouw keuzes baseert op wat taxichauffeurs doen dan heb ik medelijden met je ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

FreddyH schreef: 05 jun 2019, 19:59
Golvas schreef: 05 jun 2019, 13:12 Taxichauffeurs laten hem toch ook altijd stationair draaien ? ... :mrgreen:
Als jij al jouw keuzes baseert op wat taxichauffeurs doen dan heb ik medelijden met je ;p
En dan rij ik niet graag op dezelfde weg :bc
Plaats reactie