OMNI UPDATE

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Eergisteren ontving ik een berichtje op de OMNI van mijn St2S : "update, wilt u nu installeren "
( of tekst van gelijke strekking )
Het kwam toen niet uit dus, op nee! geklikt

Gisteravond verscheen het berichtje weer en toen -net voor het slapen gaan- wel op ja geklikt.
Dat was rond 23:00 uur .
Ik dacht nog dan kan dat mooi gebeuren terwijl ikzelf ook een slaap update krijg
Fiets met accu erin hing en hangt aan de lader

Het is nu de volgende dag 06:00 uur en hij is is nog aan het updaten :ai
Op de OMNI staat "TNT BEZIG MET UPDATEN ; niet afbreken en niet de batterij verwijderen "

Ik heb reeds enkele Stromer updates gedraaid, maar die waren met 10 min wel klaar

Hebben jullie dezelfde ervaring met deze laatste update

Ik wil de fiets straks graag gaan gebruiken ; afbreken update mag niet maar zo is de fiets niet te gebruiken toch ?
of kun je gewoon fietsen (met ondersteuning!) als de update draait ???
iemand tips ?

vast dank en wens iedereen weer een veilige en plezierige Stromer dag

Groet Peter
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Gewoon afzetten en terug opstarten.
Normaal kan je dan gewoon rijden.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Als je een te zwakke GPS verbinding hebt, zal hier de oorzaak aan liggen misschien.
Is er ook een update voor de ST3? Of is dit enkel voor jou versie?
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

AmPeer schreef: 08 mei 2019, 06:11 Het is nu de volgende dag 06:00 uur en hij is is nog aan het updaten :ai
Op de OMNI staat "TNT BEZIG MET UPDATEN ; niet afbreken en niet de batterij verwijderen "
Hoort niet, nieuwe FW is altijd binnen enkele minuten geïnstalleerd. Bereik is niet relevant, want de update is al eerder binnen gehaald. Ik installeer updates altijd in huis, en daar heeft mijn Stromer vrijwel nooit bereik.

De paar keer dat we dit probleem voorbij hebben zien komen, hebben mensen hun bike inderdaad toch opnieuw opgestart. Tot nu toe ging dit goed, maar of je een risico neemt hiermee: geen idee. Ik zou persoonlijk toch eerst even de dealer bellen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie