2 telefoons koppelen op 1 stromer

Plaats reactie
witjw
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2019, 21:24

Dag allen,
Wellicht staat het al ergens op het Forum beschreven maar ik kon het via de zoekfunctie niet vinden.
Is het mogelijk om 2 iphones te koppelen op 1 Stromer? Dus zowel de iphone van mijn partner als die van mijzelf? Wellicht met hetzelfde account? Alvast dank voor de support.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Volgens mij is de vraag nog niet eerder langs gekomen. (Wel andersom: 2 Stromers van 1 persoon op 1 telefoon, en dat blijkt te kunnen.)

Ik zou zeggen: gewoon proberen. Of is de Stromer er nog niet? Dan wil ik hier wel even zien of ik mijn Stromer ook op mijn werktelefoon erbij kan zetten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
witjw
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2019, 21:24

Stromer is vandaag in bestelling gegaan. Van de week proefgereden op een oude ST1 (via marktplaats) en daar dusdanig enthousiast geworden en uiteindelijk na wikken en wegen voor de bijl gegaan en een ST3 aangeschaft bij de FM.
Mijn vrouw zal er 80% van de tijd op gaan rijden maar stiekem hoop ik ook mijn km te kunnen maken...
Dus als je zou willen testen maak je me helemaal blij, de voorpret is al top!! :ay
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Net even gedaan; twee Android telefoons, op beide de OMNI app geïnstalleerd en ingelogd met het (ene) account dat gekoppeld is aan mijn (ene) Stromer. (Twee accounts op 1 Stromer kan voor zover ik weet niet, dus je kunt niet allebei je eigen ritgegevens, instellingen e.d. opslaan.) Op beide telefoons zie ik dezelfde gegevens, kan ik instellingen op mijn Stromer wijzigen etc.

Geen probleem dus en zo gepiept :ay

Gefeliciteerd met jullie aankoop trouwens!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
StromerMoose
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2018, 12:40
Locatie: Boven Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3

Ook met iOS werkt het prima.
Stromer ST3 LE
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
witjw
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2019, 21:24

Super dank voor de snelle respons!
Afgelopen week al heel veel info gelezen op dit mooie forum :cool2:

Fijn om te weten dat het gewoon werkt met 2 telefoons.
Plaats reactie