drive error dx 210002

Plaats reactie
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

toen ik vanmorgen weg wilde rijden gaf mijn st1x drive error dx 210002 aan. de ondersteuning sloeg niet aan. weet iemand wat dit betekent en , beter nog, hoe dit te verhelpen?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je vindt een paar meldingen van deze foutcode terug via de zoekfunctie, dat wordt er sowieso eentje voor de dealer (garantie) ... feedback is uiteraard altijd leuk. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

ik zag deze code niet staan met de zoekfunctie. had ook geen zin gehad. vandaag bij de dealer geweest en er is een nieuwe printplaat gemonteerd
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Waterinsijpeling. Ook gehad (als ik de code +- kan herinneren)
Daardoor onstaat er kortsluiting op de printerplaat. Garantie vervanging en klaar. Volgens mijn dealer een ziekte bij de ST2. Moet door een dealer op instruktie van Stromer met krimpkousen aangepast worden, ook op een nieuwe printplaat.
Dus bvb nooit je fietsie met een hope drukreiniger een spic n span beurt geven.
Tuinslang zonder te Veela drunk is OK
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Oeps..”teveel druk”
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
dvdk
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 126
Lid geworden op: 02 aug 2017, 18:56
Locatie: België

ppeter schreef: 08 apr 2019, 07:52 ..... drive error dx 210002 ...... hoe dit te verhelpen?
De CAN bus van het motor besturingssysteem wil niet dialogen met de display-printplaat.
Hopen dat er een slecht contact is tussen deze 2 printplaten. Anders wordt het vervangen motor besturingssysteem.
Plaats reactie