Nieuwe motor sneller dan verwacht.

Plaats reactie
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

In tegenstelling tot wat ik net lees dat er een lange levertijd op een nieuwe motor zou zitten moet ik toch even vermelden dat het nieuwe achterwiel met motor voor mijn st5 al na twee dagen in NL was ipv. een week misschien dat het door mij gemaakte filmpje een wat snellere beslissing om het geheel te vervangen geforceerd heeft maar ik was blij verrast. :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22998
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een kraakheldere doch beleefde communicatie zal de (jouw) zaak ook zeker goed hebben gedaan, ook dat lees je weleens anders ;). Mooi dat het zo snel is gegaan.

Verder heb ik wel nog steeds de indruk dat levering van onderdelen bij de ene dealer voorspoediger verloopt dan bij de andere, maar ik krijg er de vinger niet helemaal achter waar 'm dat nou in zit. (Mix van factoren waarschijnlijk.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Nieuwe motor sneller dan verwacht.
Als ik het goed begrijp is je motor niet sneller, maar is hij enkel sneller geleverd dan verwacht ... als de leverancier mee wil is dat een doodnormale zaak, er zijn immers maar weinig expeditiebedrijven die er niet in slagen om binnen de 48u een zending 800 km verder af te leveren.

Spectaculaire titel, voor iets dat eigenlijk niet meer dan logisch is anno 2019. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 04 apr 2019, 10:04 Spectaculaire titel, voor iets dat eigenlijk niet meer dan logisch is anno 2019. ;)
Maar "logica anno 2019" gaat in de wereld der SP's niet altijd op...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Golvas schreef: 04 apr 2019, 10:04
Nieuwe motor sneller dan verwacht.
Als ik het goed begrijp is je motor niet sneller, maar is hij enkel sneller geleverd dan verwacht ... als de leverancier mee wil is dat een doodnormale zaak, er zijn immers maar weinig expeditiebedrijven die er niet in slagen om binnen de 48u een zending 800 km verder af te leveren.

Spectaculaire titel, voor iets dat eigenlijk niet meer dan logisch is anno 2019. ;)
Ben dit zo gewend in "mijn" biseniss een kraan van (instapprijs) € 650.000 tot €2.500000 een dag te lang stilzetten voor onderdeeltje (body controller) van €30.000 is "not done" en levert veel stressige telefoontjes en meeltjes op :bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22998
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pfoe, dat weet ik inderdaad ook nog vanuit de tijd dat ik in de express-transportsector werkte voor de automotive industrie (Stork e.d.). Als ik de beloofde overkomstduur van een essentieel machine-onderdeel niet haalde (veelal binnen 24 uur max. in Europa) en er lag een hele fabriek plat, dan sleurde de klant mij ook nog weleens door de telefoon. En dat kon ik goed begrijpen, al doe je er niks aan wanneer een cargo-vliegtuig niet op mag stijgen vanwege extreme weersomstandigheden. Maar als het onze eigen fout was: oei, oei, oei.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie