Storing

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zeker waar. Al lijkt de ST2 S het sowieso heel goed zonder kinderziektes te doen. Het is vooral de ST1 X waar in het begin problemen bij optreden. Hoewel het kan zijn dat dat beeld vertekend is, omdat er veel meer ST1 X'en worden verkocht dat ST2 S'en.

Heb jij wel eens gedoe gehad met jouw ST2 S waarbij je een beroep moest doen op garantie, op die vastgelopen cassette na destijds?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Mijn Herveldse Stromer-dealer heeft dat probleempje in een kwartiertje verholpen, kopje koffie en verder rijden. Geen kosten in rekening gebracht en ze hebben er ongetwijfeld ook geen werk van gemaakt om de gemaakte werkplaatsuren bij Stromer te verhalen.

Dat heet service... hoe bevoordeeld moet je zijn met zo'n dealer op 300 meter afstand? :d3:

Verder geen storingen...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja daar zou ik ook voor tekenen.

Die luxe is helaas niet voor mij weggelegd. De dichtstbijzijnde Stromer dealer zit 30km verderop in Leeuwarden, maar dat vond ik niet een hele fijne zaak. Da's persoonlijk trouwens, ik kan absoluut niks zeggen over de kwaliteit die ze leveren op service aan Stromers (aangezien die service mij werd geweigerd toen ik hen vroeg om de speling op mijn voorwiel te beoordelen). Maar kan dus best dat ze geweldig zijn als je de Stromer bij hen aanschaft.

Mijn dealer Qicq zit 120km verderop, maar omdat ik een ervaren fietssleutelaar ben is dat helemaal geen probleem. Onderdelen zijn altijd dezelfde dag naar me opgestuurd, ze hebben bovendien een gratis haal- en brengservice en ik krijg mijn ST1 X ook eenvoudig achterin de auto als ik dat wil.

Daarnaast ben ik het al lang gewend, om ver weg van "alles" te zitten. Mijn geliefde en mijn kapper wonen elders, mijn meeste vrienden in Utrecht, mijn vader in Breda. Dus ach, ik denk nooit meer in afstanden en ga gewoon :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 19 aug 2017, 15:13Maar kan dus best dat ze geweldig zijn als je de Stromer bij hen aanschaft.
Voor mij heb je dan als fietsenwinkel al afgedaan. Als ik onderweg ben en panne krijg wil ik bij elke willekeurige fietsenwinkel geholpen kunnen worden. Ik weet dat het niet overal zo is maar het verbaast me wel.

Vrienden van ons hebben een dure Flyer gekocht bij de dealer in Herveld terwijl zij in Amersfoort wonen... alleen al vanwege de service die geboden wordt. Het lijkt mij dat klantgerichte service een wezenlijke voorwaarde is van je businessmodel als fietsenwinkel (en als elke dienstverlener!).
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 19 aug 2017, 17:23 Voor mij heb je dan als fietsenwinkel al afgedaan.
Ik wil die zaak niet op internet afkammen op basis van één ervaring, dat zou niet eerlijk zijn. Je kunt een winkel er immers mee maken of breken. Maar inderdaad: voor mij ook.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie