De grote Stromer koplampen-test

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Helemaal eens met Martin.
Zo'n "rangorde" hebben we hier gelukkig niet :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Pimsky schreef: 24 aug 2018, 13:15 Chris, ik zou me graag geheel vrijwillig willen ontfermen over de ST3. :P Kan ik die bestelde fiets eindelijk eens voelen. Ik ben pas kort op het forum, maar zou ook graag de gezichten achter de teksten willen zien.
Uiteraard ben je van harte welkom Pim. Ik vind het bijzonder leuk om nieuwe forumleden persoonlijk te ontmoeten en samen een Stromer-ritje maken is helemaal top, zeker naar De Hemel. Ik stuur je wel een PB met details.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ow, :shock: 8 september :oops:
Nu dat zou best wel eens kunnen lukken. Waar we gaan parkeren zien we dan wel...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Tony Mb schreef: 24 aug 2018, 18:25 Ow, :shock: 8 september :oops:
Nu dat zou best wel eens kunnen lukken. Waar we gaan parkeren zien we dan wel...
Hoe meer zielen... én een ST1 erbij!!!
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Het is praktischer de koplampentest af te splitsen naar een apart topic (techniek). Ik weet niet of er ook veel verschil in achterlichten is; maar met deze bonte verzameling Stromers wellicht ook een korte vergelijking?
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Golvas

J3R schreef: 25 aug 2018, 19:23 Het is praktischer de koplampentest af te splitsen naar een apart topic (techniek).
De koplampentest afsplitsen van de reclame dus ... :ay
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

J3R schreef: 25 aug 2018, 19:23 Het is praktischer de koplampentest af te splitsen naar een apart topic (techniek).
We zullen het verslag ervan in techniek zetten, is inderdaad breder dan alleen ST3.
J3R schreef: 25 aug 2018, 19:23Ik weet niet of er ook veel verschil in achterlichten is; maar met deze bonte verzameling Stromers wellicht ook een korte vergelijking?
Ik zal een foto maken van alle achterkanten op een rij, recht van achteren en een van de zijkant. Ik verwacht er niet heel veel spannends aan, maar wellicht dat het ene licht beter van de zijkant zichtbaar is dan het andere.

Goede tips, bedankt!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 25 aug 2018, 19:57 We zullen het verslag ervan in techniek zetten, is inderdaad breder dan alleen ST3.
Mee eens. Het vervolg van deze activiteit graag voorzetten in een nieuw topic.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Op vakantie erg veel lol gehad van mn KNOG op de camping.
Wat een power zit daar in zeg. Bijzetlampen test nog n idee?

Ik ben een beetje, nee... Heel erg, flauw van al dat reclame geneuzel op t forum. Idee om daar mee te stoppen?

Laten we in ieder geval voor zorgen dat mensen niet bij kut dealers terecht komen. Welke van de overige de allerbeste is is niet zo relevant.

Groet Anne Wim
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

FreddyH schreef: 25 aug 2018, 19:57
Ik zal een foto maken van alle achterkanten op een rij, recht van achteren en een van de zijkant. Ik verwacht er niet heel veel spannends aan, maar wellicht dat het ene licht beter van de zijkant zichtbaar is dan het andere.
Verlichting testen is serious shit. Stel een duidelijk kader met voorwaarden en test onder gelijke omstandigheden.

Lupine doet dit goed kijk daarom eens naar deze video



Succes :ay
Plaats reactie